De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Zeer slechte afwerking en geen reactie op mail met klachten. Zwenkdeur meegeleverd zonder scharnierpunten. De gekitte randen hadden net zo goed door een peuter gedaan kunnen zijn. De wandpanelen... Zeer slechte afwerking en geen reactie op mail met klachten. Zwenkdeur meegeleverd zonder scharnierpunten. De gekitte randen hadden net zo goed door een peuter gedaan kunnen zijn. De wandpanelen zitten scheef, er is een open ruimte boven de wandpanelen, maar blijkbaar zou dit moeten ivm de vochtafvoer want anders gaat het schimmelen (lijkt mij eerder dat alles tegen de muur moet passen en dan netjes afgekit moet worden, juist om schimmel te voorkomen), niet schoon achter gelaten, snel snel gestofzuigd, en zeer zeker niet gebruiksklaar. Alsof we in een goedkoop hotel aan het douchen zijn. Geen reactie op onze mail met klacht gehad, behalve toen we melding maakten dat we ons geld terug willen, dan reageren ze wel met de mededeling dat we na het weekend teruggebeld worden (ruim een week later dan plaatsing en dus ruim tijd gehad om wel te reageren). Telefonisch wordt de verbinding verbroken door een bandje. waardeloos!

Nijhof

Plaatsing leek nergens naar. Slechts deels hersteld. Cowboymonteurs.

Jessievanneer@outlook.com

Na een aantal zeer slechte ervaringen staan er ineens een aantal positieve reacties .... met heel weinig woorden b. V. Goed werk , snelle levering .. vriendelijk personeel ... Het geeft te denken !!... Na een aantal zeer slechte ervaringen staan er ineens een aantal positieve reacties .... met heel weinig woorden b. V. Goed werk , snelle levering .. vriendelijk personeel ... Het geeft te denken !! Het zou mij niks verwonderen als ze dit zelf erop zetten . Onze ervaring “ Zeer duur voor de kwaliteit ,beloven heel veel maar komen afspraken niet na . Zijn ineens “ ziek ‘ maar als je anoniem belt gewoon op het werk . Worden ineens vader waardoor degene niet bereikbaar is maar ook niemand anders die je te woord kan staan . Een rechtsbijstandverzekering is een absolute aanrader als u met dit bedrijf in zee gaat !

Fam. Linders

Vanaf het eerste gespreek met de adviseur Richard tot aan de plaatsing van onze nieuwe inloopdouche een goed gevoel gehad, helaas werd onze douche 2 weken later geplaatst dan was afgesproken. Nu de... Vanaf het eerste gespreek met de adviseur Richard tot aan de plaatsing van onze nieuwe inloopdouche een goed gevoel gehad, helaas werd onze douche 2 weken later geplaatst dan was afgesproken. Nu de douche staat genieten wij er elke dag van.

Peter en Margot

Helemaal tevreden met de geleverde douche!

W Hassing

Douche geplaatst 26 april, keurig uitgevoerd. Contant afgerekend bij de monteurs. Tot twee keer toe bericht gekregen dat wij niet betaald hebben. Controleren slecht hun facturering.

Anke

Zeer slechte ervaring bij plaatsen en service

Anke

Fouten tijdens plaatsen. Vloer werd niet anti slip afgeleverd zo als afspraak. Veel plekken die niet meer weg gaan op de vloer. Nu was mijn sproeier kapot. 6 keer gebeld en 4x een mail. Geen... Fouten tijdens plaatsen. Vloer werd niet anti slip afgeleverd zo als afspraak. Veel plekken die niet meer weg gaan op de vloer. Nu was mijn sproeier kapot. 6 keer gebeld en 4x een mail. Geen reactie. Ik gaf aan een nieuwe badkamer te gaan plaatsen.
De andere dag een folder in de bus.

En een telefoniste die niet in staat was te melden dat ik een nieuwe sproeier bij hun wilde kopen.

Zo slecht.

N. Kuiper

Bij ons ook uitgevoerd, alles op 1 dag, van 8.30 tot 17.30. En alles geheel volgens afspraak, prima vaklieden.

Mevr. Bijkerk

Wij raden zwaluw comfort sanitair aan iedereen aan! Eindelijk kunnen wij weer normaal gebruik maken van onze douche! Bedankt!