De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Erna Kotkamp

Vervanging van bad naar inloopdouche zeer snel gebeurd (binnen 5 uur!). Badkamer en overloop werden schoner achtergelaten dan het was :) Netjes afgewerkt, prettige installateurs, goede communicatie.... Vervanging van bad naar inloopdouche zeer snel gebeurd (binnen 5 uur!). Badkamer en overloop werden schoner achtergelaten dan het was :) Netjes afgewerkt, prettige installateurs, goede communicatie. Zeer tevreden.

Kuyp

Zéér slechte ervaring met de klantenservice. Tot 2x toe zijn de gemaakte afspraken om langs te komen wegens verkeerde plaatsing van apparatuur( kreeg ronde wasbak ipv vierkant, kraan enz) niet na... Zéér slechte ervaring met de klantenservice. Tot 2x toe zijn de gemaakte afspraken om langs te komen wegens verkeerde plaatsing van apparatuur( kreeg ronde wasbak ipv vierkant, kraan enz) niet na gekomen. Moest er zelf achteraan bellen. Verschillende e-mails verstuurd waarop geen reactie terug gekregen. Gebeld en constateerde dat ze het wel hebben ontvangen. Nu gaan ze uitzoeken hoe dit mogelijk is dus ben benieuwd naar de ontwikkeling hiervan.
De kosten voor deze badkamer waren over de €11.000 en je verwacht goede service.
Een zéér teleurgestelde klant
Assen

T.H. Yap

Buitengewoon verrast door adviseur Bert die bij ons thuis kwam en na een grondig en zorgvuldig onderzoek in alle eerlijkheid , objectief constateerde, dat wat wij wilden technisch bijna niet... Buitengewoon verrast door adviseur Bert die bij ons thuis kwam en na een grondig en zorgvuldig onderzoek in alle eerlijkheid , objectief constateerde, dat wat wij wilden technisch bijna niet mogelijk is, dan wel tegen een hele hoge prijs. Ook na een creatief proces in het vinden van alternatieven om toch tegemoet te komen aan onze wensen, was de conclusie, dat het wel een hele dure oplossing zou worden . Daarom adviseerde Bert ons om de badkamer te laten zoals die is. Een ongelooflijk eerlijk verhaal. Deze houding waardeer ik bijzonder! Dit is pas een adviseur!.

Fam.C.Huizing

Veel comfort met douchen!

Fam. Kroeze

Wij zijn erg tevreden over de puike werkzaamheden wat betreft het plaatsen van onze inloopdouche. Dankzij de enthousiaste monteurs is het resultaat geweldig geworden. Alles is na afloop keurig... Wij zijn erg tevreden over de puike werkzaamheden wat betreft het plaatsen van onze inloopdouche. Dankzij de enthousiaste monteurs is het resultaat geweldig geworden. Alles is na afloop keurig achtergelaten. Wij raden zwaluw zeker aan!

N. Verboom

Wij hebben onlangs ons bad laten vervangen voor een inloopdouche. Wij zijn hier erg tevreden mee! Fijn bedrijf om mee te werken.

Dhr. Delsman

Helemaal tevreden.

de Nijs

Alles keurig netjes geplaatst door de monteurs. Goede materialen.
Er is echt de tijd genomen om alles netjes te plaatsen. Echt een aanrader.

N.J. Lankhaar

De monteurs werken netjes en snel, ruimen alles weer keurig op en leveren een mooie instapdouche!

N. van Bree

Fijne ervaring met zwaluw comfortsanitair. Ook is alles zoals besproken geleverd