8.5/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Wim en Bruni van Beijnen

Geweldig, vandaag is onze inloopdouche geplaatst door twee bijzondere fijne en goede medewerkers. De klus was voor tweedagen in gepland. Alles is keurig op tijd gegaan, en bijzonder netjes... Geweldig, vandaag is onze inloopdouche geplaatst door twee bijzondere fijne en goede medewerkers. De klus was voor tweedagen in gepland. Alles is keurig op tijd gegaan, en bijzonder netjes afgewerkt. Kortom we zijn super tevreden. Dank daar voor.

B.J.M. Verheul

Nieuwe badkamer gekocht, geleverd stipt op termijn, véél meer werk dan voorzien en toch géén opslag van rekening, plaats verlaten in perfecte staat. Wij zijn super-tevreden, en kunnen zwaluw alleen... Nieuwe badkamer gekocht, geleverd stipt op termijn, véél meer werk dan voorzien en toch géén opslag van rekening, plaats verlaten in perfecte staat. Wij zijn super-tevreden, en kunnen zwaluw alleen maar aanbevelen !

A.J. van Meijel

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, ze denken proactief mee en overleggen van tevoren bij eventuele veranderingen indien die nodig zijn. Ook het afwerken van de douche is heel netjes gedaan.... Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, ze denken proactief mee en overleggen van tevoren bij eventuele veranderingen indien die nodig zijn. Ook het afwerken van de douche is heel netjes gedaan. Ben blij dat we deze beslissing hebben genomen.

E. Dekker

Ik ben erg tevreden met het eindresultaat; van een moeilijke instap in bad naar een makkelijke instap in de douche. Helemaal geweldig!

Andre

Alles is perfect geregeld! Keurig!

Mnr. Harkema

Absoluut tevreden over onze douche

M. Slangen

Onze douche ziet er keurig uit, ook is de badkamer keurig schoon opgeleverd na deze ingreep. Complimenten voor de medewerkers.

L.J.H. Beekman

Na overleg met een adviseur van zwaluw besloten om een douche in 1 dag te laten plaatsten i.p.v. ons bad. In het begin hadden we wel wat twijfels en ook werd de montagedatum met een week verplaatst.... Na overleg met een adviseur van zwaluw besloten om een douche in 1 dag te laten plaatsten i.p.v. ons bad. In het begin hadden we wel wat twijfels en ook werd de montagedatum met een week verplaatst. Hier zitten nog wel wat verbeter puntjes in voor zwaluw. Nu onze douche er staat zijn we heel tevreden.

Ria Kloosterman

Bij ons is alles keurig volgens afspraak geplaatst, alles is netjes in 1 dag geplaatst en het douchen bevalt uitstekend.

Fam. van Leeuwen

Een groot compliment voor de werkers van zwaluw. Onze douche is helemaal zoals we voor ogen hadden!