De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Lindeman

Goed en vriendelijk

rwvwilsumn

Wilt u in zee gaan met:
Een bedrijf waar de duidelijke afspraken met de verkoper niet worden gecommuniceerd met de monteurs ?
Waar de leiding van het bedrijf u de schuld geeft van deze...
Wilt u in zee gaan met:
Waar de leiding van het bedrijf u de schuld geeft van deze slechte communicatie "U heeft toch getekend voor de uitvoering van de werkzaamheden" (JA, VOOR DE WERZAAMHEDEN ZOALS AFGESPROKEN MET DE VERKOPER ).
Een bedrijf waar de financiële administratie een absolute wanorde is en u meerdere aanmaningen krijgt voor bedragen die al weken geleden zijn betaald.?
Een bedrijf dat op geen enkele wijze reageert op uw e-mails ?
Een bedrijf waar u , als u uiteindelijk contact krijgt met een leidinggevende, u wordt te woord gestaan door een arrogant en bijzonder klantonvriendelijk persoon. ?
Een bedrijf dat in een zeer hoge prijsklasse zit ( € 9000,-) voor een douchecabine, dit beslist niet waarmaakt door dramatisch slechte communicatie , waardoor het uiteindelijke product niet voldoet aan de hoge verwachtingen die wij hadden.?
Ga dan in zee met dit klantonvriendelijk bedrijf. maar ons advies is blijf ver van dit bedrijf . Nog nooit heb ik zaken gedaan met een bedrijf dat zo slecht kan en wil omgaan met zijn tekortkomingen en daar zelfs de klant de schuld van geeft. I

Hanneke

Teleurstellend. Afspraak plaatsing werd 2 x 1 dag van tevoren afgezegd door bedrijf, ziekte monteurs of niet voldoende monteurs, uiteindelijke levertijd was 7 weken later. Klantenservice beantwoordt... Teleurstellend. Afspraak plaatsing werd 2 x 1 dag van tevoren afgezegd door bedrijf, ziekte monteurs of niet voldoende monteurs, uiteindelijke levertijd was 7 weken later. Klantenservice beantwoordt emails niet. Stang voor houvast in douche stond wel op tekening en er zou 1 week later door de servicedienst worden geleverd en gemonteerd. Niemand meer gezien of gehoord. Kwaliteit inloopdouche in geen enkele verhouding tot de prijs. Doucheslang en kop van douche zeer matig. Na afwerking overal kit-resten en voetafdrukken in de inloopdouche. Monteurs van Poolse origine waren overduidelijk gestressed omdat de klus in 1 dag geklaard moest worden. 1 monteur had ervaring, de 2e was een leerling. Communicatie was moeizaam. Kortom: slechte ervaring met dit bedrijf.

Mayli

Zeer tevreden over advies en montage

Emiliano

Goed meegedacht voor onze moeilijke en kleine badkamer eind resultaat prachtig

Milané

Goede begeleiding bij advies om de perfecte oplossing voor onze ruimte te vinden

Kierkels

Zeer vriendelijk en professioneel advies
Perfecte plaatsing en afwerking

Bogaert .w

Er is een glasdeur beschadigd daar een mail gestuurd met foto
van de beschadiging ik wacht op verdere informatie voor ik de betaling doe.

Mevr. Stokkink

Zeer tevreden met het resultaat!!!

P. Scholten

Zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben een hele mooie douche waar we zonder instap in kunnen.