De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

M. Jaegers

Een beetje sceptisch waren we wel, een douche in 1 dag? Kan het daadwerkelijk? Ja!! Bij ons is in 1 dag een prachtige inloopdouche geplaatst. Complimenten voor de monteurs.

M Schaik

Hierbij een opsomming van mijn ervaringen met de zwaluw comfortsanitair.

Hierbij een opsomming van mijn ervaringen met de zwaluw comfortsanitair.

Er wordt niet geleverd wat adviseur toegezegd heeft. Er wordt bijvoorbeeld een luxe douchekop en douchekraan beloofd, dit mag je ook verwachten voor die prijs, maar vervolgens wordt er een basis uitvoering geplaatst. Achteraf had ik vooraf moeten vragen om een gedetailleerde offerte met artikelnummers en bedragen en niet van goed vertrouwen uit moeten gaan.

De door de adviseer uitgetekende oplossing bleek bij plaatsing van de douche niet goed uitgedacht. Uiteindelijk op moment van plaatsing tot een andere oplossing gekomen.

Dag voor de plaatsing gebeld dat het plaatsen van de douche uitgesteld moest worden. Eerstvolgende mogelijkheid 6 weken later.

Bij het plaatsen bleek bleek de afmeting van een paneel niet te kloppen. Dit is wel opgelost door het naleven van een ander paneel maar dit zegt iets over de slechte communicatie binnen het bedrijf.

Na het plaatsen een fikse beschadiging aan de douchebak. Er wordt geen opvolging gegeven aan meldingen. Daarnaast komen de afmetingen van de douche niet exact overeen met de tekening.

Wordt verkocht als maatwerk maar feitelijk zijn het standaard panelen waarmee getracht wordt een sluitend systeem te maken. In de hoek blijf je met een open gat zitten.

Kortom ik zou niet in zee gaan met dit bedrijf maar een eerlijk bedrijf zoeken die ook het belang van de klant dient.

Overigens valt het me op dat er na een negatieve review ineens kort na elkaar meerdere positieve reviews volgen...

ria4545@kpnmail.nl

Zeer slechte communicatie. Na plaatsing diverse mankementen. Diverse keren gebeld. Aangetekende brief naar algm. Dir. ????gestuurd. Krijg hierop geen antwoord
Mail doorgedaan ook geen...
Mail doorgedaan ook geen tegenbericht. Nogmaals gebeld en kreeg als antwoord degene die er over gaat is vandaag vrij. Ik zou terug gebeld worden. Nou vul het antwoord maar in NIETS. Heel slecht.

M. van Kleef

In eerste instantie was onze douche niet helemaal naar wens geplaatst. Gelukkig zijn de monteurs snel terug gekomen om alles weer te herstellen. Goede service is ons wat waard.

Hoornsman

Heel blij met onze nieuwe inloopdouche. Wij raden zwaluw comfortsanitair bij iedereen aan.

Peter. Hendriksen

SLECHTE ervaring de (na service) na +/- 10 maanden hadden wij douche Glazenwand problemen. Ophoping vuil (onder) waarbij de kit zwart en goor begon te worden. Nadat we rustig dit via de telefoon... SLECHTE ervaring de (na service) na +/- 10 maanden hadden wij douche Glazenwand problemen. Ophoping vuil (onder) waarbij de kit zwart en goor begon te worden. Nadat we rustig dit via de telefoon aangaven, ja ze zouden met 2 monteur kunnen komen om hier naar te kijken. (met verheven bozen stem werd dit medegedeeld)
Wel wordt er € 750,- voor gerekend. Radar (TROS) komt nu in November 2020 TV opnames maken m.b.t. over deze manier van services. (Dit op aanraden van onze rechtsbijstand verzekering)
Peter. Hendriksen te Maarssen-Dorp

Peter. Hendriksen

SLECHT (zeer) na 11 Maanden Firma MOLENAAR gespecialiseerd in Badkamers Sanitair laten komen om het Prulwerk te laten herstel. ??

Dhr. van der Klis

Heel fijn advies gesprek gehad met de adviseur van zwaluw, nu onze douche ook volledig zoals afgesproken geplaatst is, zijn wij zeer tevreden over het hele resultaat. Bedankt Zwaluw comfortsanitair.

N. Bogaard

Alles volledig naar wens geleverd! Zeker een aanrader.