De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

x

Zeer onfatsoenlijk personeel. Ik reed op de snelweg met een nette snelheid een vrachtwagen inhalen toen er een busje van veiligdouchen.nl achter mij naderde. Zeer extreem bumperkleven en knipperen... Zeer onfatsoenlijk personeel. Ik reed op de snelweg met een nette snelheid een vrachtwagen inhalen toen er een busje van veiligdouchen.nl achter mij naderde. Zeer extreem bumperkleven en knipperen met de lichten. Erg intimiderend en bedreigend. Dit soort mensen zou ik echt nooit in mijn huis aan het werk willen hebben. Vreselijke asociale lui.

N. Stokkink

Helemaal tevreden over onze geplaatste douche

Fam Hesselink

Hele fijne monteurs, goed in de omgang en bereidt om een stapje extra te doen. Onze douche is netjes in 1 dag geplaatst en alles keurig afgewerkt

K.J.M. Brouwer

Echt een aanrader! Binnen een dag mijn douche geplaatst en ik kan weer heerlijk douchen.

M.J. Blok

Top bedrijf en een hele goede service!

Harry Pronk

Goede ervaring met Zwaluw. Zijn tevreden over de service. Snelle afhandeling na melding van lekkage.

Fam. de Groot

“Eind goed, al goed”, zegt het spreekwoord. Na precies één week zijn we blij met onze nieuwe badkamer: bad eruit, douche eruit, wastafel eruit, nieuwe inloopdouche erin, nieuw badkamermeubel met... “Eind goed, al goed”, zegt het spreekwoord. Na precies één week zijn we blij met onze nieuwe badkamer: bad eruit, douche eruit, wastafel eruit, nieuwe inloopdouche erin, nieuw badkamermeubel met spiegelkast erin, nieuwe vloer erin. Het ziet er allemaal fantastisch uit en dat is vooral te danken aan twee geweldige monteurs, Hendrik en Julian, die netjes en vakkundig alles hebben gemonteerd. Ook de communicatie met hen verliep prettig en ontspannen. Wij danken hen daarvoor zeer. Het enige minpuntje is de planning: aanvankelijk was twee en een halve dag gepland, maar omdat de planning was vergeten de tegelzetter te boeken, is het totaal uitgelopen tot een volle week. Dat was minder prettig, ook omdat we uitgerekend in het pinksterweekend zonder douche en tweede toilet zaten. Maar zoals gezegd “Eind goed, al goed”. Wij hopen nog lang te mogen genieten van de nieuwe faciliteiten.

Janssen

SABENA!!!
Such A Bloody Experience Never Again
Klachten wordt niet op gereageerd.
Montage was ongelofelijk slecht.
Lekkages!
Uiteindelijk nieuwe cabine gekregen maar noch...
SABENA!!!
Such A Bloody Experience Never Again
Klachten wordt niet op gereageerd.
Montage was ongelofelijk slecht.
Lekkages!
Uiteindelijk nieuwe cabine gekregen maar noch steeds lekkages

Videler

Na half jaar behoorlijke schimmel vorming door slechte montage en afwerking. Een kleuter met een kit-spuit had het beter kunnen doen. Tevens slechte service bij klachten.

Mevr. Kuiper

Wij zijn tevreden met onze nieuwe douche!