De kwaliteit van onze comfortdouche
8.5/10
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
8.3/10
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist
8.5/10

Videler

Na half jaar behoorlijke schimmel vorming door slechte montage en afwerking. Een kleuter met een kit-spuit had het beter kunnen doen. Tevens slechte service bij klachten.

Mevr. Kuiper

Wij zijn tevreden met onze nieuwe douche!

B. Offringa

Zwaluw heeft voor mijn ouders een douche geplaatst. Alles is netjes binnen 1 dag afgekomen. Het hele proces is goed verlopen vanaf het adviesgesprek tot het plaatsen van de douche. Groot compliment... Zwaluw heeft voor mijn ouders een douche geplaatst. Alles is netjes binnen 1 dag afgekomen. Het hele proces is goed verlopen vanaf het adviesgesprek tot het plaatsen van de douche. Groot compliment en dank namens mijn ouders. (fam. Offringa)

Mevr. Lammers

Wij zin blij met onze nieuwe inloopdouche. Netjes binnen 1 dag geplaatst.

N. Witteveen

Kwalitatief een goede en nette uitvoering en bij mij uiteindelijk een correcte service.

A.J.M. Smeets

Echt vakwerk van mensen die veel ervaring hebben. Ook zijn ze niet te beroerd om wat meerwerk te leveren.

A. Cox

Echt een aanrader!

Dhr. Rietveld

Werken netjes en snel. Alle rommel wordt netjes opgeruimd en meegenomen. Wij zijn zeer tevreden over zwaluw comfort sanitair!

Fam Teelen

Zwaluw comfort sanitair is een echte aanrader. Alles zoals afgesproken geleverd. Erg blij mee!

Mevr. de Jonge

Zeer tevreden met het geleverde werk, alles is netjes binnen een dag geplaatst.