De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Informatie op onze website
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Bekend bij Zwaluw

Na 4 maanden wachten op levering douche bak met wand en deur, wordt de afgesproken datum 2 dagen tevoren geannuleerd. Dus 1 1/2 week verder geschoven na veel tegenspraak. Op dag van plaatsing oude... Na 4 maanden wachten op levering douche bak met wand en deur, wordt de afgesproken datum 2 dagen tevoren geannuleerd. Dus 1 1/2 week verder geschoven na veel tegenspraak. Op dag van plaatsing oude douche afgebroken, nieuw afvoerputje in vloer gehakt, douche bak op maat gezaagd en op vloer gelijmd/pur. Toen ze de douchewand wilde plaatsen gaten al geboord, bleek bij het plaatsen een heel andere wand en deur te zijn dan ik had besteld, en absoluut niet paste. (Gelukkig want dit was niet mijn keuze, en anders zouden die wel plaatsen) Na diverse telefoontjes door monteur en iemand van kantoor, zeiden ze dat het bestelde model tijdelijk niet leverbaar was, en nog wel 5 mnd kon duren. Diepe teleurstelling. Alles is weer ingepakt en mee retour genomen. Ik heb nu een onbruikbare douchebak, zonder wand en deur, onnodige boorgaten en tegel afgebroken. Wacht nu al 3 dagen op een telefoontje met de oplossing? Het liefst zie ik van alles af, het vertrouwen is er niet meer. En geloof er niet in dat dit op heel korte termijn opgelost gaat worden.
Slechte communicatie binnen het bedrijf en met de klanten, elke keer iemand anders aan de telefoon, als je tenminste iemand kan bereiken. Werken slordig, rommelig, niet secuur. Veel geld voor wat ze leveren, heb spijt dat ik bij hen heb besteld. Geen aanbeveling!

Koelewijn

Prima functionerend en dus veilig. Zeker een aanrader!

Dhr. van Holland

Ik ben erg tevreden over alles wat Zwaluw beloofd heeft. Alles is volgens afspraak geleverd. Zeer vriendelijk personeel en ze hebben alles keurig netjes achtergelaten.

K. Braam

Fijne monteurs die hun werk goed doen. Alle afspraken zijn nagekomen zoals beschreven op papier.

M. van Beek

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe douche

Wat een pleurisbedrijf is dit zeg.. in augustus 2020 offerte gehad maar het plaatsen kon wel december worden. Oké doe maar dan.. 1 dag van tevoren word ik afgebeld want iedereen is ziek en heeft... Wat een pleurisbedrijf is dit zeg.. in augustus 2020 offerte gehad maar het plaatsen kon wel december worden. Oké doe maar dan.. 1 dag van tevoren word ik afgebeld want iedereen is ziek en heeft Corona.. nieuwe afspraak zou pas eind maart 2021 worden want oh ze zijn zo druk.. word weer 1 dag van tevoren afgebeld want ze hebben MIJN wandplaten bij iemand anders gebruikt omdat ze voor mij te lang waren.. en het zou weer 3 maanden gaan duren, want de platen moesten uit China komen.. huh??? Jullie hebben toch een eigen productie die alles zelf maakt? Mensen.. denk na en koop niks hier.. andere reviews melden dat als ze voor iets terug moeten komen.. niet thuis geven. Boutbedrijf is het..

Alexander

Gisteren hebben Julian en Miguel bij mijn moeder een nieuwe douchecabine geïnstalleerd. Zij hebben tot 's-avonds laat doorgewerkt om alles af te werken en erg goed meegedacht over oplossingen. Wij... Gisteren hebben Julian en Miguel bij mijn moeder een nieuwe douchecabine geïnstalleerd. Zij hebben tot 's-avonds laat doorgewerkt om alles af te werken en erg goed meegedacht over oplossingen. Wij zijn op een uiterst plezierige professionele wijze geholpen door deze mannen van Zwaluw!

WOOD

ZE BIEDEN 5 JAAR GARANTIE, ECHTER NA 3 JAAR DOUCHEDEUR 2E KEER KAPOT, NA MAILEN ZEGGEN ZE DOODLEUK VALT NIET ONDER GARANTIE, SPIJT ALS HAAR OP MIJ HOOFD, MENSEN KOOP HIER AUB NIETS, BELOVEN GOUDEN... ZE BIEDEN 5 JAAR GARANTIE, ECHTER NA 3 JAAR DOUCHEDEUR 2E KEER KAPOT, NA MAILEN ZEGGEN ZE DOODLEUK VALT NIET ONDER GARANTIE, SPIJT ALS HAAR OP MIJ HOOFD, MENSEN KOOP HIER AUB NIETS, BELOVEN GOUDEN BERGEN MAAR KRIJG GEWOON NUL OP REKEST.......

A.A. Sas

Rampzalige klantgerichtheid, hopeloos knoeiwerk, totaal geen intentie om afspraken na te komen.

A.J.M. Spoorenberg

Vriendelijke medewerkers die me goed te woord hebben gestaan en een goede uitleg geven over hun product.