Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Geens

Inloopdouche heel nauwkeurig opgemeten en de uitvoering was super. Vooral de monteurs hebben met zorg en keihard gewerkt en alles opgeruimd en schoongemaakt. Ze hadden nog geen tijd voor een lunch!

van Veen

Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt! Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van. Graag delen wij de foto's van hoe mooi en... Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt! Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van. Graag delen wij de foto's van hoe mooi en praktisch onze badkamer is geworden!

Kuip

Bad laten vervangen voor een douche. de badkamer lijkt direct een stuk ruimer door de grote glaswand!

Dhr. Reijns

Het was een lange dag maar het is allemaal gelukt. Fijne mensen over de vloer van zwaluw

Kuip

Prettige firma. Mijn badkamer is vrij klein en heeft geen standaard maten.
Een maatwerk oplossing was daarom bij mij van toepassing. Bedankt Zwaluw voor de prachtige douche !!!

Kuip

Prettige firma. Mijn badkamer is vrij klein en heeft geen standaard maten.

Smit

Erg blij met onze nieuwe douche. Complimenten voor team Zwaluw. En wat hebben de monteurs hard gewerkt. Zelfs de lage instap is gelukt!

Dhr. & Mevr. Cleteaux

Zeer tevreden met de aanpak van de firma Zwaluw. Wanneer er nog een extra verzoek tijdens plaatsing gedaan werdt is er meteen hulp ingeschakeld, diezelfde dag nog!

Visser

Transparant bedrijf. Doen wat ze beloven.

Janny Twillert

Wij waren eigenlijk op zoek naar een antislip vloer, maar hebben toch maar de hele badkamer laten doen door Zwaluw. Super resultaat!