Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Vos

Top werk geleverd Zwaluw. Mijn ouders zijn zeer tevreden.

Fam. Nispen

Na enkele dagen kwam wij erachter dat de douche een beetje lekte. Dit is de dag erna meteen weer verholpen en wij douchen nu heerlijk elke dag

Geerlings

Goed geadviseerd, hoge kwaliteit installatie, deskundige prettige medewerkers

Temmerman

Service-klantgericht. alles dik in orde!

Willigen

Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team ,... Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team , efficiënte werkers en correct in de omgang. Geef hen alle lof.

Dhr. Delreux

Speciaal op maat gemaakt langs ons raam en aflopende plafond. Niemand wilde hier aan beginnen, maar de Zwaluw deed het zonder omkijken. Heel bijzonder

Beveren

Elke dag weer heerlijk douchen zonder een naar gevoel dat ik aan het einde weer over die gevaarlijke badrand moet stappen. 1 woord, geweldig!

Siemon

Ik ben zeer tevreden over het product en de installatie.

vrancken

Mijn man maakt al jaren geen gebruik meer van het bad. ik zelf daar in tegen lig nog regelmatig lekker te badderen.
omdat mijn man moeite kreeg met de instap moest er wel een alternatief...
omdat mijn man moeite kreeg met de instap moest er wel een alternatief komen. de adviseur van zwaluw vertelde ons over het instapbad. dit was voor ons de perfecte oplossing. dit was ook in 1 dag gemonteerd. en wat ziet het er strak uit! wij zijn zeer tevreden over de firma zwaluw comfortsanitair.

Vink

Voorlichting was zeer duidelijk, plaatsing douchecabine vakkundig en snel uitgevoerd.