Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Na lang wikken en wegen (bijna een jaar) toch de knoop doorgehakt. Het advies van zwaluw stond ook nog steeds goed bij en we zijn eerst dan ook even langsgeweest om te kijken naar de fabriek in... Na lang wikken en wegen (bijna een jaar) toch de knoop doorgehakt. Het advies van zwaluw stond ook nog steeds goed bij en we zijn eerst dan ook even langsgeweest om te kijken naar de fabriek in Dronten voordat we kochten. Topbedrijf, heel vriendelijk

Fam. Verhaert

Dhr. Raaijen is speciaal nog een tweede keer langsgekomen voor een extra speciale wens mbt ons toilet. Dit heeft Zwaluw Comfortsanitair voorbeeldig opgelost.

Vriendelijke mensen, goed product, goede prijs. Niets minder

Verhorst

Wij hadden afspraken staan met alle partijen, maar alleen de Zwaluw kwam op tijd opdagen. Erg sterk in hun vak en leveren mooie douches uit eigen productie

Drieenhuizen

Prima dienstverlening in alle opzichten

Vos

Top werk geleverd Zwaluw. Mijn ouders zijn zeer tevreden.

Fam. Nispen

Na enkele dagen kwam wij erachter dat de douche een beetje lekte. Dit is de dag erna meteen weer verholpen en wij douchen nu heerlijk elke dag

Geerlings

Goed geadviseerd, hoge kwaliteit installatie, deskundige prettige medewerkers

Temmerman

Service-klantgericht. alles dik in orde!

Willigen

Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team ,... Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team , efficiënte werkers en correct in de omgang. Geef hen alle lof.