Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

bronkhorst

We hebben heel veel profijt en comfort van uw producten,hartelijk dank hiervoor en vriendelijke groeten van de fam. Bronkhorst

Ik heb even moeten wachten op een verzoek om de thermostaatkraan na te kijken, er lekte wat water. Maar dit is dan ook weer snel verholpen. Een bloemetje voor mijn vrouw die een beetje overstuur... Ik heb even moeten wachten op een verzoek om de thermostaatkraan na te kijken, er lekte wat water. Maar dit is dan ook weer snel verholpen. Een bloemetje voor mijn vrouw die een beetje overstuur was, heel fijn.

Lohuis

Doordat ik in een rolstoel zit is het badderen voor mij erg moeilijk. Maar dankzij deze vaklui kan ik toch een stuk makkelijker het bad in en uit komen.

Er is speciaal voor mijn man een sunshower opgehangen terwijl er geen stroomaansluiting aanwezig was. Deze is kostenloos verlegd vanuit de slaapkamer ernaast. Top service

Tijdens de 50plus beurs in Utrecht een fijn gesprek gehad met de heren van Zwaluw, er werd tijd genomen voor mij wat heel zeldzaam is tegenwoordig tegenover ouderen. Nu geniet ik elke dag van mijn... Tijdens de 50plus beurs in Utrecht een fijn gesprek gehad met de heren van Zwaluw, er werd tijd genomen voor mij wat heel zeldzaam is tegenwoordig tegenover ouderen. Nu geniet ik elke dag van mijn douche

Na lang wikken en wegen (bijna een jaar) toch de knoop doorgehakt. Het advies van zwaluw stond ook nog steeds goed bij en we zijn eerst dan ook even langsgeweest om te kijken naar de fabriek in... Na lang wikken en wegen (bijna een jaar) toch de knoop doorgehakt. Het advies van zwaluw stond ook nog steeds goed bij en we zijn eerst dan ook even langsgeweest om te kijken naar de fabriek in Dronten voordat we kochten. Topbedrijf, heel vriendelijk

Fam. Verhaert

Dhr. Raaijen is speciaal nog een tweede keer langsgekomen voor een extra speciale wens mbt ons toilet. Dit heeft Zwaluw Comfortsanitair voorbeeldig opgelost.

Vriendelijke mensen, goed product, goede prijs. Niets minder

Verhorst

Wij hadden afspraken staan met alle partijen, maar alleen de Zwaluw kwam op tijd opdagen. Erg sterk in hun vak en leveren mooie douches uit eigen productie

Drieenhuizen

Prima dienstverlening in alle opzichten