Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Wilkens

De vaklui van Zwaluw zijn vandaag bij ons langs geweest en een mooie douche geplaatst (zie foto) wij zijn zeer tevreden en inderdaad binnen een dag geplaatst Alles schoon en zonder stof... De vaklui van Zwaluw zijn vandaag bij ons langs geweest en een mooie douche geplaatst (zie foto) wij zijn zeer tevreden en inderdaad binnen een dag geplaatst Alles schoon en zonder stof afgeleverd

Douma

Geweldig zoals alle afspraken nagekomen worden; even een kwartiertje van tevoren bellen, dat we hen verwachten konden, prima! Goed en heel goed alles opgeruimd en gezogen. Pluim!!

Grabijn

Uitstekend11-11-2016
Vandaag is bij ons de nieuwe douche geplaatst
.GEWELDIG
Uitstekend11-11-2016
Vandaag is bij ons de nieuwe douche geplaatst
.GEWELDIG
Wat is dat mooi geworden. En ja het gaat echt zoals beloofd. In 1 dag klaar en alles keurig als de monteurs weggaan
Ze beloofden om half 9 voor de deur te staan en idd. nog voor half 9 waren ze er al En Delft ligt toch voor hun niet naast de deur. Ik zal jullie ook zeker bij een ieder aanbevelen
Zwaluw Comfortsanitair een compliment van ons

Ochse

14 dagen geleden is bij ons douchecabine geplaatst. Geheel volgens afspraak binnen eén dag. Mannen hebben keihard gewerkt en alles weer keurig netjes achter gelaten. Klein probleempje (kitrandje)... 14 dagen geleden is bij ons douchecabine geplaatst. Geheel volgens afspraak binnen eén dag. Mannen hebben keihard gewerkt en alles weer keurig netjes achter gelaten. Klein probleempje (kitrandje) werd paar dagen netjes alsnog gedaan ondanks dat ze er vele kilometers voor moesten omrijden. Dus ook de aftersales is prima in orde.

Vercauteren

Nu 16 dagen een nieuwe douche, we genieten ervan ,
er is hard gewerkt , en keurig achtergelaten! Wat mij betreft een 9!

Blom

Et geheel van inmeten tot uitvoeren en de prijs kwaliteit verhouding is voor ons een reden om dit aan iedereen te laten weten die nog steeds staat te douchen in een badkuip! Mijn vrouw en ik geven... Et geheel van inmeten tot uitvoeren en de prijs kwaliteit verhouding is voor ons een reden om dit aan iedereen te laten weten die nog steeds staat te douchen in een badkuip! Mijn vrouw en ik geven de firma Zwaluw op alle fronten een dikke tien !!!!

Mevr. Verhaaf

Woensdag onze nieuwe douche geplaatst. Hoekbad eruit wat een klus. Resultaat geweldig, Mark en ? jullie zijn voor het bedrijf goud waard. Deze douche kan zo in de showroom.

Woelinga-Rodbard

Een complete inloopduche precies volgens de opdracht door uw monteurs prima uitgevoerd

De producten van Zwaluw zijn zeker een beetje duur, maar de kwaliteit is uitstekend. Ook de service van Zwaluw is perfect. En het wordt binnen 1 enkele dag geplaatst. Wij hebben dan ook zeker geen... De producten van Zwaluw zijn zeker een beetje duur, maar de kwaliteit is uitstekend. Ook de service van Zwaluw is perfect. En het wordt binnen 1 enkele dag geplaatst. Wij hebben dan ook zeker geen klachten. !

Driessens

Zeer netjes en beleefd personeel.!!!!!! ben bij de montage van de douche zeer betrokken geweest. alles keurig en netjes afgeleverd en achtergelaten toen ze weggingen.