Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Bleyenga

Monteurs, zeer beleefd, vriendelijk en bescheiden + zeer netjes gewerkt!! Product van goede kwaliteit, mooi design.

Emous

De TV reclame is niet gelogen, ze doen het daadwerkelijk in 1 dag. Wat een werkpaarden zijn dat, 1 kopje koffie en een broodje en weer verder. Wel een hoop geld, maar goed waard.

Ik kreeg na enkele weken het doucheputje niet meer los, maar zelfs daar is iemand nog even voor langsgekomen. Ik kwam er zelf niet uit, maar wat een service!

Schepper

Afspraken worden nagekomen. Service is goed en netjes. Monteurs weten waar zij over praten , echte vakmannen

latour

Wij zijn tevreden over het resultaat en vinden dat de medewerkers Ben en Rudy vlot en keurig gewerkt hebben.Alles werd keurig opgeruimd nadien. Zwaluw Comfortsanitair had ons telefonisch meegedeeld... Wij zijn tevreden over het resultaat en vinden dat de medewerkers Ben en Rudy vlot en keurig gewerkt hebben.Alles werd keurig opgeruimd nadien. Zwaluw Comfortsanitair had ons telefonisch meegedeeld dat de medewerkers iets later zouden aankomen in verband met het verkeer.

overdevest

Prima dienstverlening, goed geinformeerd door de adviseur. De acties zijn ook interessant, maakt de prijs zeer aantrekkelijk.

Verdooner

Zeer tevreden betreffende het slopen van de oude en plaatsen van onze nieuwe douche een compliment voor de twee monteurs. Keurig werk geleverd !!

Veen - Wieland

Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt!
Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van.
Graag delen wij de foto's van hoe...
Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van.
Graag delen wij de foto's van hoe mooi en praktisch onze badkamer is geworden!

Smit

Gisteren, 24-5-2016 is er bij ons door Herman en Sándor van Zwaluw Comfortsanitair een nieuwe inloop douche geplaatst. Wat een aardige en hardwerkende mannen. Zij moesten eerst en een bad en een... Gisteren, 24-5-2016 is er bij ons door Herman en Sándor van Zwaluw Comfortsanitair een nieuwe inloop douche geplaatst. Wat een aardige en hardwerkende mannen. Zij moesten eerst en een bad en een douchecabine slopen en afwachten wat daar onder vandaan kwam. Daar moest ook nog het een en ander worden gemaakt. Het was een lange dag maar wij hebben het toch ook nog wel gezellig gehad. Toen zij weer weg waren kon je niet zien, behalve dan dat er een nieuwe inloop douche was geplaatst, dat zij er waren geweest,. Alles keurig netjes achter gelaten.
Herman en Sándor nogmaals bedankt het is fantastisch geworden.
Groet, Fam. Smit.

Raymann

Wij zijn hier ZO blij mee.