Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Wim hipke

Denk goed na voor u met deze firma in zee gaat

Geachte heer Hipke,
Wij hebben uw klacht inmiddels al meer dan 2 jaar geleden opgelost.
Wellicht is het inmiddels tijd om een andere hobby te zoeken dan onnodige reviews te plaatsen.

Hans hertog

Het ontwerp van de badkamer ging prima.

Daarna gaat het mis:
In eerste instantie zou onze badkamer geplaatst worden in de eerste week van november
Op verzoek van Zwaluw is dit...
Het ontwerp van de badkamer ging prima.

Daarna gaat het mis:
Op verzoek van Zwaluw is dit verzet naar 29 november tot en met 1 december

Op 1 november sturen ze de eerste factuur voor de laatste 10% die betaald moet worden na oplevering ,er was toen dus niets gebeurd.
Ik heb daarop geen actie ondernomen ,,ik ging ervan uit dat dit een miscommunicatie was.
Maar :
Op 10 november sturen ze de eerste aanmaning voor de laatste 10% die betaald moet worden na oplevering ,er was toen dus nog niets gebeurd.
Toen heb ik gebeld, men bevestigde mij dat dit een fout was aan hun kant en ik moest de factuur beschouwen als niet gezonden.
Maar:
Dan is op 29 november tot en met 1 december de badkamer geplaatst , op 13 december is uiteindelijk het plafond geplaatst
Daarna heb ik mails gestuurd naar de afdeling service over openstaande punten ,daar wordt niet op gereageerd.zie verder hieronder bij de uitvoering
Wel sturen ze mij op 15 december een aanmaning met dreiging met een incasso bureau voor de factuur met de datum 1 november.
Na dreigen met een advocaat wordt dit eindelijk teruggetrokken .

De Uitvoering :
-De mannen hebben keurig netjes gewerkt maar :
-Kleurverschil en slechte afwerking van het kastje.
-Soft closing van de la werkt niet.
-De 3 wandplaten van de douche ruimte hebben kleurverschil
-De vloer lijkt los te liggen.
-De hoeveelheid warm water is onvoldoende , douche en wastafel kunnen niet tegelijk gebruikt worden, voor de ombouw was dit prima.
-Verwarmingsplaat : niet goed, badkamer komt niet op temperatuur , deze verwarming is door ons , op verzoek van zwaluw , besteld bij een andere firma
Degene van Zwaluw die het contract heeft opgemaakt heeft deze voor de aanschaf als “prima “beoordeeld.
Zwaluw heeft de plaat opgehangen en geïnstalleerd .
-Het plafond ziet er keurig uit , gedaan door een andere firma , wel 14 dagen na de werkzaamheden aan de badkamer , waardoor de elektrische bedrading de gehele tijd open en bloot lag , zeer gevaarlijk in een badkamer!

-Contact met “ service afdeling “ onvoldoende , ze blijven vragen stellen en vragen aanvullende foto’s en filmpjes , eigenlijk dus alleen vertragen, vertragen , vertragen.
(Foto’s van losliggende vloer , onvoldoende warm water en ook zelfs kleurverschil van de platen is moeilijk op foto vast te leggen .)

Ondertussen zijn er twee keer mensen van zwaluw geweest om de boel op te nemen hebben beide geconstateerd dat de afwijkingen die ik heb gemeld ook kloppen.
( hoezo vertrouwen in de klant )
Gelukkig heb ik wel foto gemaakt van het rapport , dit ook op aanraden van mijn verzekering juridische bijstand.
Maar verder , meer als drie maanden na de ombouw , nog alles als normaal : luide stilte en geen enkele actie vanuit de firma.

Eltje Smit

Hebben vorig jaar een inloop douchse gekregen. Het was een nieuw systeem dat hebben we geweten 8 keer terug geweest en nu sluiten de deuren weer niet.Weer gebeld als andwoord krijg je dan... Hebben vorig jaar een inloop douchse gekregen. Het was een nieuw systeem dat hebben we geweten 8 keer terug geweest en nu sluiten de deuren weer niet.Weer gebeld als andwoord krijg je dan garantie verlopen dus los het zelf nu maar op .
Ik zeg ga niet in zee met dit bedrijf

geachte familie Smit,
De douche is inmiddels goed 1,5 jaar geleden geïnstalleerd. Meerdere keren hebben wij de deur hersteld die door invloeden van buitenaf telkens scheef komen te staan.
U...
geachte familie Smit,
U heeft hier middels opleverbonnen ook voor getekend.
Zoals aangegeven kunnen wij de deur best weer opnieuw stellen maar zullen we dan wel een bijdrage voor het arbeidsloon voor door moeten berekenen.
Dat u dit nu via dit medium gratis probeert af te dwingen is iets waar wij helaas niet aan meewerken.
Mocht u alsnog de betaalde service uitgevoerd hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Sander

Bestel hier niet. Levering in 1 dag werd levering in 2 maanden. Prijs-kwaliteit is erg pover. Klantenservice is dramatisch maar ze sturen zonder pardon de incasso op je af als je verhaal probeert te... Bestel hier niet. Levering in 1 dag werd levering in 2 maanden. Prijs-kwaliteit is erg pover. Klantenservice is dramatisch maar ze sturen zonder pardon de incasso op je af als je verhaal probeert te halen.

Sander

Uiterst teleurstellend. 1 dag plaatsen werd 2 maanden in de rommel. Prijs - kwaliteit is volledig schreef. Er ging van alles mis maar als je hierover in contact wilt treden, zijn ze niet thuis. Als... Uiterst teleurstellend. 1 dag plaatsen werd 2 maanden in de rommel. Prijs - kwaliteit is volledig schreef. Er ging van alles mis maar als je hierover in contact wilt treden, zijn ze niet thuis. Als ze uiteindelijk toch reageren lusten de honden hier geen brood van. Maar welden dreigen met incasso.

Geachte Sander,
Uw bericht verbaast ons. Zoals besproken hebben wij de badkamer geheel volgens overeenkomst geleverd. U heeft ook getekend voor een correcte oplevering.
U verzuimt echter de...
Geachte Sander,
U verzuimt echter de betaling en plaatst nu deze berichten. Vanzelfsprekend gaan wij hier verder niet op in en herkennen wij ons ook zeker niet in uw beschuldigingen.
Vriendelijke groet,
Zwaluw

Sharon Plant

Top!
Top!
Wij wilden niet onze hele badkamer verbouwen aangezien het ons puur om de douchehoek ging. Het concept van Zwaluw sprak ons hierom goed aan. Bij een doorsnee sanitairzaak (met tegels), kregen we vaak te horen dat we óf de hele badkamer moesten verbouwen, of niet (in verband met hen manier van werken).
Het gesprek met de adviseur was erg luchtig, niet opdringerig en erg meedenkend. Niet alles er op en er aan willen verkopen.
Wij hebben een prachtige inloopdouche er voor gekregen (lage instap) en de panelen zijn onderhoudsvrij.
Het is een grote investering, maar wel een hele bewuste.
Aanrader!!

Zwaluw

Veel beloven, maar niet nakomen, jullie moeten op de Zwarte lijst. Schande douche verkopen voor € 10.000,- en is maar €4500,- waard!! Wanden verkopen van dan €2500, per stuk! Èchte afzetters

Zwaluw comfortsanitair

Belachelijk bedrijf!Minimaal 18 duizend euro vragen voor het plaatsen van simpele wandpanelen in een badkamer van 6m2.Hoe durven jullie?!Voor dat geld laat ik mijn hele badkamer verbouwen met nieuwe... Belachelijk bedrijf!Minimaal 18 duizend euro vragen voor het plaatsen van simpele wandpanelen in een badkamer van 6m2.Hoe durven jullie?!Voor dat geld laat ik mijn hele badkamer verbouwen met nieuwe tegels en vloer inclusief badkamermeubels.Grappenmakers ahahha

Marion

Teveel geld tegen te weinig comfort. De antislipbak blijkt spekglad te zijn. Na 6 weken eindelijk iemand langs geweest die de klacht had opgenomen. Hij zei dat dit wel opgelost kon worden. Net een... Teveel geld tegen te weinig comfort. De antislipbak blijkt spekglad te zijn. Na 6 weken eindelijk iemand langs geweest die de klacht had opgenomen. Hij zei dat dit wel opgelost kon worden. Net een mail gehad dat de antisliplaag er al op zit, en dus gaan ze niets doen. Niet klantgericht en misleiding. Als ik nu douche, moet ik heel voorzichtig zijn dat ik niet uitglijd. Mooie reclame Zwaluw! Mocht mij iets gebeuren, dan horen jullie nog van mij!

Jaco

Ga niet in zee met dit bedrijf, kies een ander