Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Een betje koel Lance mag ook wel wij hebben hier lang op moeten sparen
En gaat de doush naar vier en half jaar soort roestvorming krijgen
Dat mag toch niet heel laars kom ik geen...

Een betje koel Lance mag ook wel wij hebben hier lang op moeten sparen
En gaat de doush naar vier en half jaar soort roestvorming krijgen
Dat mag toch niet heel laars kom ik geen douche meer bij jullie veel te duur
Kan beter een muur opzetten met een deur dat is goed koper
Het materiaal ,gaat te kort mee te duur ik maak geen reclame voor jullie
Rollers ging naar 2 en half jaar kapot 2 rollen nieuw gehad kost 50€ niet eens gerandsie

V.d. Pluijm

Zeer slechte ervaring. Totaal klantonvriendelijk, geen service, geen reactie op mail. Douche blijft aan de onderkant lekken. We moesten zelf of één van onze buren een nieuwe douchestrip plaatsen.

Cynthia

Zéér slechte ervaring.. verschillende malen afspraken niet na gekomen, e-mails niet beantwoord en overal vlekken die er niet uitgaan. 3 maanden geleden geplaatst en nog wachten wij op vervanging van... Zéér slechte ervaring.. verschillende malen afspraken niet na gekomen, e-mails niet beantwoord en overal vlekken die er niet uitgaan. 3 maanden geleden geplaatst en nog wachten wij op vervanging van verkeerde montage.
Nooit meer gaan we in zee met zwaluw confortsanitair.

Nvt

Slecht hoe ze met personeel om gaan

Lankhoorn

Slecht contact

Kramer

In september offerte laten maken voor nieuw bad met deurtje en een douche
Zou begin december geplaatst worden maar het heeft door Corona even geduurd
Gisteren alles geïnstalleerd , 2 zeer...
In september offerte laten maken voor nieuw bad met deurtje en een douche
Zou begin december geplaatst worden maar het heeft door Corona even geduurd
Gisteren alles geïnstalleerd , 2 zeer vakkundige monteurs die met heel veel zorg het oude bad hebben gesloopt wat niet eenvoudig was omdat het van ijzer was en volledig ingebouwd
Daarna het nieuwe bad geplaatst en de douche stang en handgrepen
Een extra plint bij de bad rand omdat het oude bad hoger was
Daarna alles afgekit en zorgvuldig schoongemaakt
Er was geen stofje of vuil meer te zien op de vloer en omgeving grote klasse !!
Uitgebreid voorlichting hoe alles schoon te houden
Dit bedrijf voor 100% aan te bevelen
Ben ontzettend blij met mijn nieuwe badkamer

Nicole Marcelis

Ik heb op 16 januari 2020 een douche besteld, we zijn nu 21 december 2020 en de douche is nog altijd niet geïnstalleerd. Ik heb bijna alle maanden op de planning gestaan maar het wordt altijd op het... Ik heb op 16 januari 2020 een douche besteld, we zijn nu 21 december 2020 en de douche is nog altijd niet geïnstalleerd. Ik heb bijna alle maanden op de planning gestaan maar het wordt altijd op het laatste nippertje afgezegd wegens Corona. Als ik nu de reviews lees krijg ik schrik dat de douche onkundig gaat geplaatst worden als het er ooit van komt. Nu is de planning 5 januari 2021., laten we hopen. Ik heb zonder dat de douche geplaatst is al geen vertrouwen meer in het bedrijf. Als je hun reclame leest zijn ze de beste, daar heb ik een ander gedacht over.

Rene Otte

Hoewel ik blij ben met het vervangen van het bad voor een douche, ben ik niet blij met de manier waarop dit gebeurd is.
Ruw en ongeintresseerd slopen, zonder de offerte te lezen, waardoor van...
Ruw en ongeintresseerd slopen, zonder de offerte te lezen, waardoor van hergebruik, zoals dit wel beschreven stond, geen sprake meer kon zijn. Extra kosten voor mij dus.
Daarnaast de plaatsing op een zelfde manier uitgevoerd, ruw, scheef, niet op de goede plek, met een waardeloze afwerking van de kitvoegen, de kit zat werkelijk overal, behalve daar waar het moest zitten. De nazorg heeft dit deels wel kunnen verhelpen.
Maar blijft, een douche voor de hoofdprijs aan kosten, terwijl ik daarvoor niet gekregen heb, wat ik wel mocht verwachten.
Zoals gezegd, nazorg deed zijn best, maar kon (of wilde, of mocht) niet herstellen wat bij de plaatsing verpest werd.
Niet in zee gaan met dit bedrijf, mooi praten, slecht uitvoeren.

Bralts-Boers

Heb geen goede ervaringen met dit bedrijf. Plaatsing in 1 dag, werd al 2 dagen. Vlak voor kerst 2019, werd via de voicemail de afspraak afgezegd. Uiteindelijk werd de afspraak verplaatst naar... Heb geen goede ervaringen met dit bedrijf. Plaatsing in 1 dag, werd al 2 dagen. Vlak voor kerst 2019, werd via de voicemail de afspraak afgezegd. Uiteindelijk werd de afspraak verplaatst naar februari 2020. Op papier kan alles, maar uiteindelijk is één douche wand niet geplaatst, moest afgezaagd worden en er werd door 4 werknemers gezegd dat het niet mooi werd. Iedere keer werd ik gebeld, waarom ik nog niet had betaald(ouderen-intimidatie, heb ik gezegd, ik betaal niet, jullie hebben geen poot om.op te staan), zelfs werd gedreigd met het incassobureau, terwijl de badkamer nog niet klaar was. Maar in hun eigen voorwaarden staat, betalen bij oplevering, dus als alles klaar is. Afgelopen 17 april is uiteindelijk de spiegelkast geplaatst. Ook zou de vloer nog anti-slip worden gemaakt,maar in april hoorde ik pas dat dat niet mogelijk was omdat de tegels te glad waren. Men wist dat al veel eerder. De communicatie is heel erg slecht bij dit bedrijf. Ben op zich nu tevreden met mijn inloopdouche, maar het heeft mij veel stress en verdriet opgeleverd. In één dag, geloof het niet, is niet mogelijk bij dit bedrijf. Communicatie zeer slecht. Ik zou zeker niet weer met ze in zee gaan.

J. Van Neer

Dit bedrijf heeft enorm slechte service bij ons geleverd , we hebben onze rechtsbijstand erop gezet , en gelijk werd er een schikking getrokken vanuit Zwaluw . Bewaar iedere datum , doe alles... Dit bedrijf heeft enorm slechte service bij ons geleverd , we hebben onze rechtsbijstand erop gezet , en gelijk werd er een schikking getrokken vanuit Zwaluw . Bewaar iedere datum , doe alles schriftelijk via mail , neem telefoon gesprekken op ! Ze proberen zich overal uit te draaien ! Bestemlden mij ervan dat ik geld uit hun wilden slaan ? ( bijna €5000 voor alleen vervangen van een douche met zijwanden )meer en meer dan duur genoeg voor scheef geplaatste wanden , kitwerk dat lekt als een zeef , beschadigd stucwerk in de hal etc