1970 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1970 Reviews

J.H. Megens

Bij zwaluw werken echte specialisten. Ik ben uitermate tevreden over het meedenken van de adviseur en het werk van de monteurs. Binnen 1 dag is mijn bad vervangen door een douche. Veel veiliger. Bij zwaluw werken echte specialisten. Ik ben uitermate tevreden over het meedenken van de adviseur en het werk van de monteurs. Binnen 1 dag is mijn bad vervangen door een douche. Veel veiliger.
Ik raad Zwaluw aan.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Hartelijk dank voor uw mooie review en goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze douche.

Fam. Ewals

Top bedrijf!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!

Mark

Pas nieuwe douche laten plaatsen door Zwaluw Comfortsanitair.
Monteurs waren prima en netjes.
Maar zzzpers wel heel vriendelijk.
Maar toen kwam het kreeg een zwarte kraan en...
Pas nieuwe douche laten plaatsen door Zwaluw Comfortsanitair.
Monteurs waren prima en netjes.
Maar zzzpers wel heel vriendelijk.
Maar toen kwam het kreeg een zwarte kraan en glijstang en douchekop.
Maar hebben chroom besteld.
Dus gebeld. En stuurde netjes de juiste op.
En had uit netheid gezegt. Hoeft niet te komen zet die er zelf wel op.
Maar nu is de glijstang te kort.
Dus weer gebeld.
Moest zelf maar nieuwe gaten boren . En de oude gaten maar dicht plumeren.
Was daar niet mee eens.
Meneer vond dat onzin.
Maar met 45 min discuseren zal hij een langer glijstang op sturen.
Moest hem zelf maar op maat slijpen en gaten in boren voor de bevestigingen.
Maar daar was ik ook niet blij mee.
Was ook niet mogelijk volgens de experts bij mij in de buurt
Zelf bij ons naar een badkamer zaak geweest.
En daar een gljjstang gekocht die wel past.
Voor 63 leuro.
Dus je koopt een douche voor 10.000 euro en er zit 0% service op.
Moet hetzelf oplossen. En nog een glijstabg kopen.
Dus mijn advies is om daar niet mee in zee te gaan met dit bedrijf.
Dit nog nooit meegemaakt mooi lullen en niet zijn afspraken na komen.
Laten gewoon een vrouw van 83 zitten met de allende.

Mark

Slecht

Beste,
Beste,
Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf, Zwaluw Comfortsanitair. We waarderen uw feedback en willen graag de kans krijgen om het probleem op te lossen en uw ervaring te verbeteren.
Om dit te kunnen doen, zouden we graag meer details willen weten over de specifieke situatie waarmee u te maken had. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@veiligdouchen.nl of bellen naar nummer 0800-0200 962 zodat we uw zorgen kunnen bespreken? Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat we eventuele problemen die u heeft ondervonden aanpakken en oplossen.
Nogmaals, onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren en we hopen snel van u te horen.
Zwaluw Comfortsanitair

Gerben en Aukje

Wij hebben in vertrouwen een seniorendouche gekocht bij Zwaluw en achteraf met heel veel spijt. in meerdere reacties wordt al vermeld dat ze daar echte Geldwolven zijn, echt ongelofelijk, er werken... Wij hebben in vertrouwen een seniorendouche gekocht bij Zwaluw en achteraf met heel veel spijt. in meerdere reacties wordt al vermeld dat ze daar echte Geldwolven zijn, echt ongelofelijk, er werken een paar monteurs als ZZPer, maar de rest is shit. ik was in begin al wat huiverig en ons verkoop gesprek moest worden opgenomen. en het is nu op moment redelijk opgelost, de foutjes. maar de houding van personen waar mee we hebben gesproken was over het algemeen onaardig. we hebben grote spijt dat we voor Zwaluw hebben gekozen! huichelaars!!

Geachte Gerben en Aukje,
Geachte Gerben en Aukje,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat u spijt heeft van uw aankoop en dat de houding van onze medewerkers niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bij Zwaluw streven we ernaar om elke klant tevreden te stellen en we willen onze service continu verbeteren. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw feedback en nemen deze serieus.
Indien er nog zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn opgelost, horen we graag meer informatie om dit recht te zetten. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen u graag tevreden zien met uw aankoop.
Nogmaals, onze excuses voor eventuele ongemakken en bedankt voor uw eerlijke feedback.

G.Visbeek

Hier nog rectie en bij de mensen waar ik mail van gekopieerd, flikten jullie het zelfde, jullie reageren nier op vragen, SCHOFTERIG.
Echt heel slecht. Ga niet met deze mensen in zee. Ze komen...
Echt heel slecht. Ga niet met deze mensen in zee. Ze komen hun afspraken niet na. Beloven van alles maar er gebeurt niks. Hele slechte communicatie, gewoon geen woorden voor.
Reactie Zwaluw Comfortsanitair:
Het is voor ons van essentieel belang om betrouwbare en transparante communicatie te bieden aan al onze klanten. Het is niet acceptabel dat u het gevoel heeft gehad dat er niet naar u werd geluisterd en dat er geen actie werd ondernomen. We willen u verzekeren dat we dit intern zullen bespreken en maatregelen zullen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties niet opnieuw voorkomen.
We begrijpen dat u gefrustreerd bent en we willen u graag de gelegenheid geven om uw klachten met ons te bespreken, zodat we kunnen proberen een passende oplossing te vinden. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we u kunnen helpen en hopelijk uw vertrouwen kunnen herstellen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw feedback en nemen deze zeer serieus. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten en u alsnog tevreden te stellen als gewaardeerde klant.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Het spijt ons ten zeerste dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We vinden het erg jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat... Het spijt ons ten zeerste dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We vinden het erg jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat er problemen waren met de communicatie en het nakomen van afspraken. We willen hier graag serieus naar kijken en uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Lieftink

Zwaluw heeft een prachtige badkamer voor ons gerealiseerd. Zijn we erg blij mee.

Fijn dat te horen!

Marie Treurniet

Sanitair specialist op bezoek gehad gaf veel ( advies) bij het plaatsen van douche en toilet bleek dat bij het plaatsen dingen anders moesten op advies van degene die de douche geplaatst heeft is... Sanitair specialist op bezoek gehad gaf veel ( advies) bij het plaatsen van douche en toilet bleek dat bij het plaatsen dingen anders moesten op advies van degene die de douche geplaatst heeft is het gelukkig geen chaos geworden
Ook toilet late renoveren helaas heeft de adviseur niet goed gekeken naar mijn lengte resultaat een te hoog toilet .
Contact gehad met de Zwaluw deze kunnen alleen tegen een vorstelijke betaling het toilet vervangen .
Dus mijn ervaring is niet positief over de Zwaluw adviseur is eigenlijk alleen iemand die de rekening komt opmaken .
Mijn advies is wanneer je douche wil renoveren kijk verder ik heb dat helaas niet gedaan
Marie

Beste Marie,
Bedankt voor uw feedback over onze diensten. We vinden het spijtig om te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw ervaring met onze sanitair specialist en adviseur.
We...
Beste Marie,
We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er tijdens de plaatsing van de douche aanpassingen moeten worden gedaan op advies van de installateur. We zijn echter blij dat het uiteindelijk niet tot een chaos heeft geleid.
Wat betreft het toilet, betreuren we het dat er miscommunicatie is geweest. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Helaas kan het vervangen van het toilet inderdaad kosten met zich meebrengen, omdat het gaat om aanpassingen aan het sanitair.
We willen benadrukken dat onze adviseur niet alleen verantwoordelijk is voor het opmaken van de rekening. Hun rol is om advies te geven en ervoor te zorgen dat uw wensen en behoeften worden meegenomen bij het renoveren van uw badkamer.
We betreuren het dat uw ervaring niet positief was en we zullen uw feedback zeker meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Het team van De Zwaluw

Meta Buis

Duidelijk advies, goede uitleg

Dank voor uw review!

Hilberink

De monteurs waren erg vriendelijk en netjes. Binnen 1 dag een compleet nieuwe inloopdouche geplaatst. Chapeau!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!