1966 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1966 Reviews

Jaene Hak

Er is goed naar me geluisterd en ik heb een goed advies gekregen

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!

Fam. Begeman

Fijn bedrijf met fijne medewerkers.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dat vinden wij ook! Bedankt voor uw review.

Guido

Niks vrijblijvende offerte. Geen duidelijke prijsopgave. Wel opdringerig. En: "Ik ga pas meten na akkoord". En als je wilt nadenken tenslotte de beledigende opmerking: "Weet je wat er met mensen... Niks vrijblijvende offerte. Geen duidelijke prijsopgave. Wel opdringerig. En: "Ik ga pas meten na akkoord". En als je wilt nadenken tenslotte de beledigende opmerking: "Weet je wat er met mensen zoals u is? Die hebben iets te verbergen"! Hoe durf je! Heb daar maar 1 woord voor: schofterig!

A.V.Sloots

Positieve ervaring

Dank voor uw review!

Mevr. kluijtmans

Wij zijn wij heel blij met onze instapdouche.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!

Fam. Meurs

Top bedrijf!

Fijn te horen!

Debby Kuipers

Waardeloos bedrijf, zakken vullen. Alle lof voor de installateurs. Handelen naar het beleid. Geld binnen, klachten staan ze niet voor open.

Willem Mestdagh

De firma is correct. Er wordt stipt op tijd geleverd en geplaatst. De monteurs zijn zeer professioneel, vriendelijk en efficient. De afwerkingsgraad is bijzonder hoog. Een kleine suggestie: graag... De firma is correct. Er wordt stipt op tijd geleverd en geplaatst. De monteurs zijn zeer professioneel, vriendelijk en efficient. De afwerkingsgraad is bijzonder hoog. Een kleine suggestie: graag even contact tussen verkoop en plaatsing. Een bettje feedback over de productie zou geruststellend zijn. De voorschotfacturen (80%) volgen elkaar snel op. Dat was een stresserend momentje.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback over onze firma. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze stiptheid, professionaliteit en vriendelijke monteurs. Het is ook geweldig om te horen dat u de... Bedankt voor uw feedback over onze firma. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze stiptheid, professionaliteit en vriendelijke monteurs. Het is ook geweldig om te horen dat u de afwerkingsgraad hoog waardeert.
Wat betreft uw suggestie over contact tussen verkoop en plaatsing, begrijpen we het belang van communicatie tijdens het gehele proces. We zullen ons best doen om dit te verbeteren en ervoor te zorgen dat er meer feedback wordt gegeven over de productie, zodat u gerustgesteld bent.
Daarnaast nemen we uw opmerking over de voorschotfacturen serieus. We begrijpen dat het ontvangen van meerdere facturen kort na elkaar stressvol kan zijn en zullen kijken naar manieren om dit beter te beheren. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
We waarderen uw feedback en staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

De verkoper belooft dingen die hij niet na komt mooie praatjes en loopt weg voor de feiten, de afgesproken datum word niet nagekomen. Aan de monteurs ligt het niet die hebben goed werk geleverd.dus... De verkoper belooft dingen die hij niet na komt mooie praatjes en loopt weg voor de feiten, de afgesproken datum word niet nagekomen. Aan de monteurs ligt het niet die hebben goed werk geleverd.dus let op.

Wybren vd weg

Leuk en goed gesprek gehad zeer deskundig maar helaas was het geheel boven ons budget