1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

G.Visbeek

Hier nog rectie en bij de mensen waar ik mail van gekopieerd, flikten jullie het zelfde, jullie reageren nier op vragen, SCHOFTERIG.
Echt heel slecht. Ga niet met deze mensen in zee. Ze komen hun afspraken niet na. Beloven van alles maar er gebeurt niks. Hele slechte communicatie, gewoon geen woorden voor.
Reactie Zwaluw Comfortsanitair:
Het spijt ons ten zeerste dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We vinden het erg jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat er problemen waren met de communicatie en het nakomen van afspraken. We willen hier graag serieus naar kijken en uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.
Het is voor ons van essentieel belang om betrouwbare en transparante communicatie te bieden aan al onze klanten. Het is niet acceptabel dat u het gevoel heeft gehad dat er niet naar u werd geluisterd en dat er geen actie werd ondernomen. We willen u verzekeren dat we dit intern zullen bespreken en maatregelen zullen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties niet opnieuw voorkomen.
We begrijpen dat u gefrustreerd bent en we willen u graag de gelegenheid geven om uw klachten met ons te bespreken, zodat we kunnen proberen een passende oplossing te vinden. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we u kunnen helpen en hopelijk uw vertrouwen kunnen herstellen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw feedback en nemen deze zeer serieus. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten en u alsnog tevreden te stellen als gewaardeerde klant.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5