1959 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1959 Reviews

Fam. Boesvelt

Zeer tevreden met de geplaatste badkamer.

Dank voor uw review!

H. Mulder

Hele fijne communicatie gehad. Alles netjes volgens afspraak geplaatst in 1 dag.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, we zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren.

van Hoof

Binnen een dag klaar. De monteurs werken keurig en snel en zijn daarnaast erg fijn in de omgang. Wij zijn meer dan tevreden!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

J. Brouwer

Goed personeel. in 1 dag een nieuwe inloopdouche.

Dank voor uw review!

Tonny

Deze week werd de badkamer geplaatst door Rafiek en zijn mannen.
In 1 woord GEWELDIG. Er waren technische aanpassingen nodig waarbij hij dit in goed overleg zeer vakkundig heeft opgelost. Deze week werd de badkamer geplaatst door Rafiek en zijn mannen.
Hij is zeer vriendelijk en begripvol voor de situatie waardoor onze (schoon)zus niet meer gespannen was.
De badkamer werd piekfijn opgeleverd.
De heren werken netjes.
Elke avond alles keurig aan kant en voor vertrek werd er zelfs in het traphuis stof gezogen. Kortom zeer professioneel en netjes werk geleverd!

Beste,
Bedankt voor uw geweldige woorden en feedback over de service die u heeft ontvangen van Rafiek en zijn team bij de plaatsing van uw badkamer. We zijn verheugd dat u de ervaring als "geweldig" heeft ervaren en dat u tevreden bent met het resultaat.
Rafiek staat bekend om zijn vakkundigheid en doet er altijd alles aan om eventuele technische aanpassingen op een professionele manier op te lossen. We zijn blij te horen dat hij goed overleg heeft gevoerd en begripvol was voor de situatie, waardoor uw (schoon)zus zich op haar gemak kon voelen.
Het is geweldig om te weten dat het team netjes heeft gewerkt en elke avond alles keurig heeft opgeruimd. We willen ervoor zorgen dat u zo min mogelijk overlast heeft en uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. We zullen uw lovende woorden delen met Rafiek en zijn team. Mocht u in de toekomst nog verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Gerard Tenge

Badkamer geplaatst 1 jaar geleden toen lekkage door niet goed afgesloten afvoer. Toen opnieuw badkamer geplaatst door Mo en Farhad op 6 februari 2024, nu wel netjes en correct geplaatst. Goede en... Badkamer geplaatst 1 jaar geleden toen lekkage door niet goed afgesloten afvoer. Toen opnieuw badkamer geplaatst door Mo en Farhad op 6 februari 2024, nu wel netjes en correct geplaatst. Goede en nette monteurs namen netjes de tijd voor goede plaatsing.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service!

Wiel

Negatieve ervaringen

Beste,
Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf, Zwaluw Comfortsanitair. We waarderen uw feedback en willen graag de kans krijgen om het probleem op te lossen en uw ervaring te verbeteren.
Om dit te kunnen doen, zouden we graag meer details willen weten over de specifieke situatie waarmee u te maken had. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@veiligdouchen.nl of bellen naar nummer 0800-0200 962 zodat we uw zorgen kunnen bespreken? Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat we eventuele problemen die u heeft ondervonden aanpakken en oplossen.
Nogmaals, onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren en we hopen snel van u te horen.
Zwaluw Comfortsanitair

Ineke Gerritsen

Bert Veentjes van Zwaluw heeft maar liefst 4 uur ons geholpen en deskundig geadviseerd. Had veel kennis en dacht heel goed met ons mee. De afgesproken datum werd een week uitgesteld ivm verkeerde... Bert Veentjes van Zwaluw heeft maar liefst 4 uur ons geholpen en deskundig geadviseerd. Had veel kennis en dacht heel goed met ons mee. De afgesproken datum werd een week uitgesteld ivm verkeerde levering fabriek. Geen probleem voor ons. Voor het ongemak kregen wij een prachtig boeket bloemen thuisbezorgd. Heel attent. De badkamer was niet goedkoop. De monteurs waren echt zeer netjes, waren zeer goed op,elkaar ingesteld. De rotzooi van puin werd meteen goed opgeruimd. Alles werd zeer netjes afgewerkt. Wij zijn heel tevreden.

Beste,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf, Zwaluw! Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met onze service en dat ons team u deskundig heeft kunnen adviseren. We streven er altijd naar om onze klanten op de best mogelijke manier van dienst te zijn.
Het spijt ons wel dat de afgesproken datum moest worden uitgesteld vanwege een verkeerde levering vanuit de fabriek. We waarderen uw begrip hiervoor en het doet ons genoegen dat u onze attentie in de vorm van een prachtig boeket bloemen op prijs heeft gesteld. We streven ernaar om eventuele onvoorziene omstandigheden zo goed mogelijk op te lossen en onze klanten tevreden te houden.
Wat betreft de badkamer, begrijpen we dat het geen goedkope investering is geweest. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het resultaat en de nette afwerking. Ons team van monteurs doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de werkzaamheden soepel verlopen en dat de puin en afval direct netjes worden opgeruimd.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

Bianca

Ik heb de folder aangevraagd, de volgende dag werd ik overvallen dat er meteen een adviseur langs kon komen.
Goed gesprek hij had het meteen over de 10% korting, bij opdracht in januari. Maar daar zat de adviseur niet op te wachten want ze hadden het druk zat.
Goed gesprek, alles besproken, contract getekend.
Later ging ik naar de reviews kijken en daar schrok ik toch wel van.
We besloten er vanaf te zien en netjes een mail gestuurd met reden van afzegging.
Ik werd 5x gebeld op mijn werk en geappt. Verkoper nr van mijn man gegeven er was moeilijk van af te komen. Konden een betalingregeling doen. Of we niet naar showroom wilde komen? Nee zei mijn man willen niks.
Vindt t erg drammerig over komen allemaal, mag echt wel wat minder.

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten voelen en denken, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.
Ten eerste willen we onze excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Het is spijtig om te horen dat u het gevoel had overvallen te zijn door het bezoek van onze adviseur en dat het contact na uw afzegging als drammerig overkwam. Dit is niet het niveau van service waar we naar streven.
We willen graag benadrukken dat we uw afzegging hebben ontvangen en respecteren. We betreuren het dat u ongewenste telefoontjes en berichten heeft ontvangen na uw afzegging. Dit is niet de manier waarop wij met onze klanten omgaan en we zullen dit intern grondig onderzoeken en aanpakken. We vinden het belangrijk dat u zich als klant op uw gemak voelt en dat uw wensen en voorkeuren worden gerespecteerd.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, of als er iets is dat we kunnen doen om uw vertrouwen te herstellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om naar onze klanten te luisteren.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We zullen ervoor zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen.

De Moor

Profesioneel en zeer aangenaam

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review