1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Gerben en Aukje

Wij hebben in vertrouwen een seniorendouche gekocht bij Zwaluw en achteraf met heel veel spijt. in meerdere reacties wordt al vermeld dat ze daar echte Geldwolven zijn, echt ongelofelijk, er werken een paar monteurs als ZZPer, maar de rest is shit. ik was in begin al wat huiverig en ons verkoop gesprek moest worden opgenomen. en het is nu op moment redelijk opgelost, de foutjes. maar de houding van personen waar mee we hebben gesproken was over het algemeen onaardig. we hebben grote spijt dat we voor Zwaluw hebben gekozen! huichelaars!!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte Gerben en Aukje,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat u spijt heeft van uw aankoop en dat de houding van onze medewerkers niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bij Zwaluw streven we ernaar om elke klant tevreden te stellen en we willen onze service continu verbeteren. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw feedback en nemen deze serieus.
Indien er nog zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn opgelost, horen we graag meer informatie om dit recht te zetten. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen u graag tevreden zien met uw aankoop.
Nogmaals, onze excuses voor eventuele ongemakken en bedankt voor uw eerlijke feedback.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5