1970 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1970 Reviews

M. Bak

Wij hebben sinds vorige week een badkamer renovatie laten doen. In augustus een vertegenwoordiger op bezoek gehad en na vele uren heeft hij alles opgemeten en ons geadviseerd wat de beste oplossing... Wij hebben sinds vorige week een badkamer renovatie laten doen. In augustus een vertegenwoordiger op bezoek gehad en na vele uren heeft hij alles opgemeten en ons geadviseerd wat de beste oplossing was. Vorige week kwamen Richard en Olav om het uittevoeren. Zij kwamen al snel tot de conclusie dat de inloopdouche die ons geadviseerd was veel te smal zou worden. Dus overleg met het hoofdkantoor. Daar werd heel moeilijk gedaan dat er een totaal andere indeling moest komen. Er werd steeds gezegd dat we getekend hadden, maar wij hebben vertrouwd op het advies van een deskundige! Zwaluw maakt veel reclame, dus je denkt als er een is die het weet zijn zij het. Na heel wat gesteggel gingen ze akkoord, maar we moesten wel bijbetalen. Uiteindelijk de helft. We hebben grote complimenten voor de aannemers, die hebben er echt verstand van en waren zeer klantvriendelijk. We zijn blij dat alles nu geïnstalleerd eerst, dankzij de aannemers. Maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.

RRichard

Nette uitleg & Advies

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, we zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren.

Sandra Bleeker

Fijne benadering. Meneer speelde prettig in op de wensen van mijn moeder, met alle geduld en humor.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

We streven er altijd naar om duidelijke uitleg te geven en ervoor te zorgen dat onze klanten zich op hun gemak voelen tijdens ons contact. Uw positieve feedback bevestigt dat onze inspanningen... We streven er altijd naar om duidelijke uitleg te geven en ervoor te zorgen dat onze klanten zich op hun gemak voelen tijdens ons contact. Uw positieve feedback bevestigt dat onze inspanningen vruchten afwerpen en we zullen ons best blijven doen om deze hoge standaard te handhaven.

Jan Walhout

Gisteren is mijn badkamer en aparte wc opgeleverd. Geplaatst door Mo Leo en zijn collega’s. Jongens bedankt.
Volledig meegedacht met alle oplossingen en de toch wel aparte eisen die ik had. Allemaal goed gekomen en gerealiseerd. Erg blij mee.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven!

Jan van de Grift

Het bezoek van sanitairspecialist Richard Braas verliep uitstekend. We waren er in een paar uur uit.

H. Blonk

Prettig contact

Fijn dat te horen!

Dirk Pols

Prettig en deskundig contact er werd meegedacht met de klant

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

bedankt voor uw positieve review.

peter bergambagt

Telefonisch contact was snel en duidelijk

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

bedankt voor uw positieve review.

Satens Matthew

Was een heel aangenaam persoon wist over wat hij bezig was

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!