Turenhout

Door ZSM 3 rolluiken laten plaatsen de monteurs werken netjes en zijn beleefd.
Er wordt mee gedacht en gaan niet voor de snelste / makkelijkste oplossing. Wordt zeker gewaardeerd.
Al met...
Door ZSM 3 rolluiken laten plaatsen de monteurs werken netjes en zijn beleefd.
Al met al zeker aan te raden.

Natasja

9 maanden geleden besteld en nog niet alles is geleverd..

Reactie ZSM Zonwering Service en Montage:

Goedemiddag, bedankt voor de reactie. Ik vind het vervelend dat de order niet helemaal correct is geleverd. Dit is niet de bedoeling. Het is een enorm druk seizoen geweest en helaas is dit erin... Goedemiddag, bedankt voor de reactie. Ik vind het vervelend dat de order niet helemaal correct is geleverd. Dit is niet de bedoeling. Het is een enorm druk seizoen geweest en helaas is dit erin geslopen. We hebben elkaar afgelopen week gesproken en een afspraak gemaakt om de openstaande punten op te lossen. Gelukkig geeft u aan wel tevreden te zijn met de producten die al gemonteerd zijn. We de opdracht volgens afspraak in orde maken .

Kitty van Ieperen

Goed advies en montage

Jan

Goed advies en keurig nette montage

Messchendorp

Prima advies en service!

Pierre van Damme

Nette mensen, komen de afspraken na en mooi bedrijf.

D. Vonk

Bijzonder fijn en goede ervaring gehad bij het oplossen van onze problemen!

Prettig en betrouwbaar

Aart van Wijngaarden

Nieuw duur zonnescherm met volant gekocht. Bleek te lekken, merk Weinor, type Piaza Viva OptiStretch,. Opgehaald - november 2019, aanpassingen aangebracht en maart 2020 weer geïnstalleerd. Nu... Nieuw duur zonnescherm met volant gekocht. Bleek te lekken, merk Weinor, type Piaza Viva OptiStretch,. Opgehaald - november 2019, aanpassingen aangebracht en maart 2020 weer geïnstalleerd. Nu afwachten of alles goed is. Het voorjaar en de zomer komen eraan.
Personeel van ZSM is zeer correct en vriendelijk.

Elly Katoen

Prima bedrijf. Klanten staan op nummer 1.