M van den Hil

Super service en vakwerk

P. van Wijk

Super goede service. Goed contact. Heel fijn geholpen zo wel bij het opmeten als de montage van de rolluiken.

Werner Wijne

Werkzaamheden netjes uitgevoerd
Goede communicatie
Afspraken worden ook daadwerkelijk nagekomen
Werkzaamheden netjes uitgevoerd
Rede 4 sterren i.p.v. 5; Eerste goedgekeurde offerte bleek niet juist te zijn waardoor er een behoorlijk prijsverschil ontstond

A Hoogenboezem de kuiper

Kundig en snel

Ton Nooitrust

Prima service. Goede prijs kwaliteit verhouding

L. Bruggeman

Uitstekend

A.Kortland

Het is een 5 sterren bedrijf in alle opzichten , het monteren ging als een geoliede machine niemand van de drie monteurs hoefde wat te zeggen het ging allemaal van zelf.Toppers

Heidi

Prima service. In 2001 ook hier horren gekocht en deze verleden jaar laten vervangen door een nieuwer model! Een hordeur ter reparatie aangeboden. Deze raakte zoek bij ZSM, waarna wij een hele... Prima service. In 2001 ook hier horren gekocht en deze verleden jaar laten vervangen door een nieuwer model! Een hordeur ter reparatie aangeboden. Deze raakte zoek bij ZSM, waarna wij een hele nieuwe hordeur hebben gekregen, top service!

H.Kloek

Wij wonen in een appartementencomplex op de 2e etage. Voor ZSM was dat geen enkele belemmering. Ze hadden bij de montage oog voor onze situatie en waren erg voorzichtig met ons interieur. De... Wij wonen in een appartementencomplex op de 2e etage. Voor ZSM was dat geen enkele belemmering. Ze hadden bij de montage oog voor onze situatie en waren erg voorzichtig met ons interieur. De zonwering werd via de openslaande ramen keurig en veilig aangebracht. Na de uitvoering van de klus werd alles keurig gecontroleerd en alles netjes opgeruimd. Chapeau.