ZO

Erwin Krol

Erg fijne communicatie en top producten

L. Noordam

Ik gebruik alle producten van Zo nu al vanaf het begin van hun bestaan. Alle andere (synthetische) producten hebben ons huis inmiddels verlaten. En zou niet anders meer willen ondertussen.

Liesbeth Sandman

Heel positief

Ada Pasman

Heel goed, niets te klagen

Anouschka

Heel makkelijk in gebruik, duurzaam en ruikt lekker!

M.H. Groenendijk

Zo top.
Zo top.
Ik gebruik het iedere dag. Geen lege plastic flessen meer in mijn kliko. Super fijne schoonmaakmiddelen die ik dagelijks gebruik met als resultaat een fris en schoon huis. Ik heb het nu ook op mijn bedrijf ingevoerd. Ik merk dat mensen er eerst een beetje argwanend tegenover staan, want tja ze kennen het niet. Maar uiteindelijk als ze het gaan proberen, zijn ze altijd enthousiast.
Ga ZO door.
Heel veel succes.

Lydia

Ben helemaal fan van Zo glasreiniger, super mooi resultaat en heel makkelijk en snel :D De andere producten zijn ook fijn en ruiken heerlijk!

Diana van der Linden

Zooo blij mee

Marascha van Dop

Ik gebruik de producten van Zo nu anderhalf jaar. Ik heb elk schoonmaakspul, handzeep en afwasmiddel. Het is ontzettend makkelijk in gebruik en ruikt bovendien lekker, maar geen overdreven geur. Wij... Ik gebruik de producten van Zo nu anderhalf jaar. Ik heb elk schoonmaakspul, handzeep en afwasmiddel. Het is ontzettend makkelijk in gebruik en ruikt bovendien lekker, maar geen overdreven geur. Wij blijven het gebruiken!