ZO

Tusveld

Fijn, lekker ruikend en goed werkend product.

Nic

Snelle levering en service. Vriendelijk personeel. Duurzaam online bedrijf

Martine Dollekamp

Snelle service en mooie producten!

Karin

Super fijn bedrijf, snelle levering en hele goede spullen, maakt schoonmaken tot een snelle prettige bezigheid

Marianne

Super tevreden. Schoonmaken was nog nooit zo leuk en eenvoudig, had alle producten vorig jaar al aangeschaft en nu ook de vloerwisser. Top!

Lavandehuidverzorging

Super. Goede levering. Fijn product.

Ans Peters

Die vette kookplaat is een eitje. Even sprayen met Keukenschoon, doekje erover klaar. Ik poets m dan nog na met stukje keukenrol, gewoon lekker laten glimmen. Maar dat hoeft niet. Droogt prima op.

M.Stolte

Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Vooral voor de keuken. Ik heb een matte zwarte keuken en vlekken zie je heel gauw. Met ZO keuken zijn de vlekken minder zichtbaar. En je pakt het er heel gauw... Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Vooral voor de keuken. Ik heb een matte zwarte keuken en vlekken zie je heel gauw. Met ZO keuken zijn de vlekken minder zichtbaar. En je pakt het er heel gauw bij.
Zo ook voor de badkamer. Ben super tevreden.

Anette

Dat ik op m’n 60e nog ZO zou gaan genieten van poetsen, ongelooflijk!
Wat een gemak, wat een genot, wat een heerlijke geuren en wat een mooie producten met een fantastische service.

Ellen

Super! Fijne producten, goede omschrijvingen op de site, prettig contact met klantenservice als er iets is (was zo opgelost)