ZO

D. Scheers

Sinds ik de complete serie in huis heb, zie ik mijn partner telkens door het huis gaan met fles en bijpassend doekje; Echt super dit en het huis is ZO schoon!! Dus jaa ik beveel het iedereen aan!

Christel Van Goethem

Ik ben heel tevreden. Heel gemakkelijk in gebruik en de geuren zijn heel aangenaam, niet overheersend en de verschillende producten doen fantastisch werk. Zéker en vast een aanrader.

Arnoud Meijer

Mooie, duurzame producten. Handzeep is heerlijk. Schoonmaakproducten kunnen qua werking nog beter.

Reactie ZO:

Beste Arnoud,
Bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent. Ik stuur je even een mailtje om te kijken of ik je kan helpen met betrekking tot de werking van de producten.
Met...
Beste Arnoud,
Sanne van ZO

Machteld Ustun

Door ZO ga je anders schoonmaken wat gemak en tijdswinst oplevert. Omdat het oog ook wat wil zit het in mooie flesjes die niet misstaan in je interieur. Het is een fijn product wat goed is voor het... Door ZO ga je anders schoonmaken wat gemak en tijdswinst oplevert. Omdat het oog ook wat wil zit het in mooie flesjes die niet misstaan in je interieur. Het is een fijn product wat goed is voor het milieu maar daarnaast ook doet wat het beloofd, nl goed schoonmaken.

Marjolein

Goeie service en mooi product

Robin Verseput

Zo schoon is een erg fijn product! Je pakt het gemakkelijk en snel op elke gewenste plek in huis daarnaast hebben de flessen een mooi design voor het oog. De handige navul zak gaat lang mee dus de... Zo schoon is een erg fijn product! Je pakt het gemakkelijk en snel op elke gewenste plek in huis daarnaast hebben de flessen een mooi design voor het oog. De handige navul zak gaat lang mee dus de prijs is het zeker waard!

Gastouder marlies

Heerlijke producten het is weer leuk om schoon te maken!

M. Van Eijk

Fijne producten, doen wat ze beloven en ruiken heerlijk.

Marian

ZoSchoon heeft geweldige producten !! Ik heb inmiddels alle producten aangeschaft. Schoonmaken was eerst niet echt mijn hobby maar met bv.de keukenspray is het aanrechtblad ,elke avond zo schoon ,... ZoSchoon heeft geweldige producten !! Ik heb inmiddels alle producten aangeschaft. Schoonmaken was eerst niet echt mijn hobby maar met bv.de keukenspray is het aanrechtblad ,elke avond zo schoon , de onbehandelde eiken eettafel ziet er weer mooi uit met Alles ZoSchoon ,geen gezeul meer met emmer en sponsgeklieder. De geuren van iedere spray vind ik erg prettig.
Kortom : ik ben erg tevreden over de producten !!!
Door mijn enthousiasme hebben mijn kennissen ook producten aangeschaft en zijn net als ik , Zo Blij er mee !!