ZO

Anton

Oprecht goede producten. Meer structuur in de schoonmaak producten. En schoonmaken wordt met de producten schoonhouden!

Nicole Weijers

Ik heb inmiddels bijna alle producten van Zo in huis. De glas, keuken en sanitair spray gebruik ik dagelijks. De vloerspray vindt ik fijn, maar wel qua geur het minst lekker. Fijne producten om je... Ik heb inmiddels bijna alle producten van Zo in huis. De glas, keuken en sanitair spray gebruik ik dagelijks. De vloerspray vindt ik fijn, maar wel qua geur het minst lekker. Fijne producten om je huis duurzaam mee schoon te houden.

Maddalena

ZO goed!!!!!

Maaike

Positief, doet wat het beloofd. Snel en goed geleverd.

Leonie Hettinga

Ik ben fan!

Lambert

Milieuvriendelijk en efficiënt

Maud

Top product wil nooit meer anders

Willeke

ZO blij met deze heerlijke producten. Alles ruikt heerlijk fris. Ik heb niet speciaal een favoriet. Gebruik het nu al geruime tijd iedere dag. Nu ook de ZO vloer en in een handomdraai is het ZO... ZO blij met deze heerlijke producten. Alles ruikt heerlijk fris. Ik heb niet speciaal een favoriet. Gebruik het nu al geruime tijd iedere dag. Nu ook de ZO vloer en in een handomdraai is het ZO schoon. ZO heb ik dan weer snel tijd voor andere dingen. Levering is altijd snel en netjes verpakt.

Ik

De handzeep is fijn in gebruik! Ik was vaker mijn handen dan voorheen omdat ze minder uitdrogen en het lekker ruikt (kokosgeur).

Jolan Vervat

ZO schoon, prima spul. Zelfs thee-aanslag verdwijnt met een klein toefje afwasspray. En kookplaat is in een wip weer fris. Nog eventjes en ik ga poetsen nog leuk vinden.