ZO

pedicure Janette

Goede services en fijne producten.

Kasteel

Geweldig product om mee te werken.
Even spuiten doekje er overheen en schoon.
Zeer tevreden.

Anita

Zo handig de spray en doeken voor al je schoonmaak klussen. Voor elke klus een eigen doek ,een sprayflacon met eigen geur en kleur.
Alle producten heb ik inmiddels, milieubewuste producten...
Alle producten heb ik inmiddels, milieubewuste producten door de navul verpakkingen .ZO ( blij mee) ik ben fan!!!

Anja

Goede service. Fijne producten om mee te werken! Ben geen Miep Kraak, maar door deze producten (wisser, sanitair en keuken) wordt het bijna (;-) leuk om het huis te poetsen!

PM van Dijk- Visscher

Moet er nog goed mee leren werken. Voor glas heb ik gebruikt. Prima, streeploos! Nu de rest nog.

Gerard Niemeijer

Artikelen maken goed schoon

Marije

Ik ben zo blij met de producten van ZO! Eerlijk is eerlijk, ik houd gewoon niet van schoonmaken. Nu overal in huis, de mooie flacons van ZO staan, kan ik er gewoon niet omheen. Het schoonmaken staat... Ik ben zo blij met de producten van ZO! Eerlijk is eerlijk, ik houd gewoon niet van schoonmaken. Nu overal in huis, de mooie flacons van ZO staan, kan ik er gewoon niet omheen. Het schoonmaken staat voor het grijpen 😊

A.O.A. van der Horst

Goede service en goede producten

Thomas

Goed alternatief voor de dweil.