ZO

Anke Brouwer

Attent en zorgvuldig

Krikke

V
Ik ben er blij mee, maar gebruik het nog maar net allemaal, me niet zo op mijn nek zitten aub!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dennis

Super goed schoonmaken!

Marjolein

Heerlijk ruikende producten, flessen stijlvol en klantenservice top.

Yvonne Hagoort

Artikelen die doen wat er belooft met de minste belasting voor milieu

Anita

Snelle levering, fijne producten die er ook nog eens heel mooi uit zien! Tot nu toe heel tevreden met alle producten! Vooral de geur van de sanitair reiniger vind ik heerlijk maar ze zijn allemaal... Snelle levering, fijne producten die er ook nog eens heel mooi uit zien! Tot nu toe heel tevreden met alle producten! Vooral de geur van de sanitair reiniger vind ik heerlijk maar ze zijn allemaal heel subtiel en lekker. Geen vol aanrechtkastje meer en voorraad voor maanden, ook heel fijn!

Bettina

Ontzettend fijn spul. Vooral de sanitair zeep is top. We hebben bij de meeste flessen minder dan een zak per jaar nodig, en dus amper afval. Het ruikt lekker en werkt goed.

B. Warnaar

De producten zijn uitstekend en voldoen prima aan hun doel. En het is super makkelijk schoonmaken.

Hanneke de Laure

Ik gebruik ZO elke dag in de keuken en om de handen te wassen. Het ontvet goed, ruikt lekker en maakt echt goed schoon. Ik heb het startpakket een tijd geleden gekocht en ik vind ze allemaal erg... Ik gebruik ZO elke dag in de keuken en om de handen te wassen. Het ontvet goed, ruikt lekker en maakt echt goed schoon. Ik heb het startpakket een tijd geleden gekocht en ik vind ze allemaal erg fijn.

Petra

Fijne duurzame producten