ZO

Harry Bijl

Prettige producten die lang meegaan met de wetenschap dat deze het milieu niet belasten. De gebruikte verpakking kan je onder antwoordnummer gratis retour zenden. Ons enthousiasme is zo groot dat we... Prettige producten die lang meegaan met de wetenschap dat deze het milieu niet belasten. De gebruikte verpakking kan je onder antwoordnummer gratis retour zenden. Ons enthousiasme is zo groot dat we het zelfs gebruiken in onze caravan tijdens onze vakanties. Op dit moment test ik het "glas schoon" in de auto ruitensproeier met osmose water uit onze keuken. Ook de service is geweldig met vervanging van twee handen schoon schuimers die niet goed werkten. Klacht was bekend bij jullie van een serie en bij klanten aangekondigd, super!

Petra

Fijn spul. Huis blijft schoon.

Marike de Roos

Fijn bedrijf, geweldig concept en snelle levering. Heerlijk ruikende schoonmaakmiddelen met heel veel gebruiksgemak. Voor mij nooit meer anders!

Jozé

Verrassend, aantrekkelijk om te gebruiken en goed. Wel een flinke investering.

Tamara

Echt fantastisch! De sprays maken zo makkelijk schoon! Ze doen wat er over ze wordt beloofd en het ruikt heerlijk! Goede stevige flessen en mooie doeken! Wij willen niet meer anders. We hebben zelfs... Echt fantastisch! De sprays maken zo makkelijk schoon! Ze doen wat er over ze wordt beloofd en het ruikt heerlijk! Goede stevige flessen en mooie doeken! Wij willen niet meer anders. We hebben zelfs voor de camper een hele set aangeschaft.

Christine

Mooi bedrijf. Fijn dat je per telefoon ook vragen kunt stellen over producten
Ben er erg enthousiast over
Geuren zijn heerlijk vooral de blossom
Voor de handen
Ben met alle producten erg blij en tevreden

Jamie Linzel

Heel goed! ik houd mijn huis heerlijk schoon en vind het fijn om altijd een goede voorraad aan schoonmaakmiddel in huis te hebben (en dit met minimale opslagruimte). zo zit ik nooit zonder en kan ik... Heel goed! ik houd mijn huis heerlijk schoon en vind het fijn om altijd een goede voorraad aan schoonmaakmiddel in huis te hebben (en dit met minimale opslagruimte). zo zit ik nooit zonder en kan ik op tijd bijbestellen als de grote zak op is. ook vind ik het heel fijn dat het vegan en natuurlijk is, vooral voor onze eigen gezondheid en die van onze kinderen. het ruikt lekker, het maakt goed schoon en de flessen werken heel handig met de matchende doekjes. ook zijn mijn ramen en spiegels nog nooit zo schoon geworden. al met al, helemaal top dus.

Maris

Spullen worden zeer goed verpakt voor het verzenden en de spullen zelf zien er leuk uit

Rommy Wiersma

Snelle verzending en mooi verpakt

Romy

Ik heb mijn collectie al aardig uitgebreid, Zo schoon werkt fantastisch. Zo sanitair schoon om de wc even gauw tussendoor te reinigen, met Zo keuken schoon krijg ik de meest hardnekkige vlekken weg... Ik heb mijn collectie al aardig uitgebreid, Zo schoon werkt fantastisch. Zo sanitair schoon om de wc even gauw tussendoor te reinigen, met Zo keuken schoon krijg ik de meest hardnekkige vlekken weg en de nieuwe vloer reiniger werkt ook superfijn én de geur is heerlijk! De toiletrolhouder met daarin de Zo sanitair houder staat echt ongelooflijk chic op onze toilet en badkamer!