ZO

C Extra

Ik ben zeker tevreden over de kwaliteit van de producten.
Maar minder tevreden over de klantenservice.
Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice, maar geen reactie terugontvangen. Ik ben zeker tevreden over de kwaliteit van de producten.
Maar minder tevreden over de klantenservice.
Valt me vies tegen, had hier meer van verwacht.

Reactie ZO:

Hallo C Extra, we hebben alle inboxen gecheckt en geen mail kunnen vinden. Je kan ons ook altijd een whatsapp bericht sturen of even bellen. We staan altijd voor je klaar.

Helga

Vloer schoon starterspakket besteld nav de reviews. Zeer stevig spraywisser en ideaal voor de snelle tussendoor schoonmaak. Eerder al fan 4-in-1startpakket, super fijne spray flesjes die lang mee... Vloer schoon starterspakket besteld nav de reviews. Zeer stevig spraywisser en ideaal voor de snelle tussendoor schoonmaak. Eerder al fan 4-in-1startpakket, super fijne spray flesjes die lang mee gaan en ruikt lekker en niet "te", pcies goed.

Myrthe Verwoerdt

Zo blij met alle producten van ZO, ook fijn contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie en ze denken graag met je mee. De producten maken goed schoon en met wat discipline lukt het ook... Zo blij met alle producten van ZO, ook fijn contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie en ze denken graag met je mee. De producten maken goed schoon en met wat discipline lukt het ook makkelijker om je huis schoon te houden.

Inge

Heel goed. Ben uitstekend geholpen.

Karlijn Swartjes

Snelle reactie en goede producten. Schoonmaken gaat echt sneller :). Het ruikt ook zo lekker.

Maria

Mooie, dikke dweil en goed systeem

Karin Setford

Hele fijne en goede producten!

Hanneke

Voor mij ongeveer een jaartje nu ik ben erg tevreden, heb nu voor mijn dochter het volledige pakket gekocht , zei gaat op zichzelf wonen en kan nu zelf starten met jullie mooie producten.

Annemiek

Geweldig merk, werkt fijn en goed en je denkt aan het milieu. Helemaal top