ZO

Do

Het systeem past goed bij me. Ik maak vaker en makkelijker schoon. De producten hebben een mooie uitstraling en verder is overal echt over nagedacht, dat kan ik waarderen.

N Jansen

Heel blij met alle reinigers, ze ruiken lekker, zijn laagdrempelig in gebruik en maken goed schoon! Schoonmaken is super snel gedaan sinds wij zo schoon gebruiken. Het is alleen maar bijhouden... Heel blij met alle reinigers, ze ruiken lekker, zijn laagdrempelig in gebruik en maken goed schoon! Schoonmaken is super snel gedaan sinds wij zo schoon gebruiken. Het is alleen maar bijhouden i.p.v. schrobben.

Daarnaast wordt zodra je besteld hebt alles heel netjes en goed ingepakt en snel verzonden. Klachten worden super goed opgelost (zakjes die tijdens transport lekken, foam koppen die geen zin meer hebben om te doen wat ze moeten doen. Het wordt gewoon gefixt!) Top!

Veraart

Duidelijke uitleg over product en makkelijk in gebruik

L. Schoonenberg

Ik heel blij en tevreden met spullen van ZO. Het ruikt lekker en wordt perfect schoon. Ik ben begonnen met het Glas setje maar inmiddels heb ik alle varianten .
Ik zou het zeker gaan proberen...
Ik zou het zeker gaan proberen als je het nog niet kent, je wil nooit meer anders.

Brigitta ter Bogt

Waar ze voor staan bevalt mij! En de service is goed.

Grada

Super goed.snelle levering.

Jolande

Gewoon goed! 👍🏻

J.h.bleeker

Prima,vriendelijk te woord gestaan.

Lieve Vandermeulen

Heel gebruiksvriendelijke lekker ruikende producten, snelle leveringsservice

Merel

Al jaren gebruik ik (bijna) alle producten van ZO, en ben er nog elke dag mega blij mee! De sprayers staan mooi, zeker als je een kleine keuken hebt, de producten ruiken heerlijk en niet... Al jaren gebruik ik (bijna) alle producten van ZO, en ben er nog elke dag mega blij mee! De sprayers staan mooi, zeker als je een kleine keuken hebt, de producten ruiken heerlijk en niet onbelangrijk: maken goed schoon! Ook fijn is dat ZO een bedrijf is waar je nog écht contact mee kunt hebben, bijv. als je een vraag of feedback hebt.