ZO

2041 beoordelingen

2041 Reviews

Annemarie Brand

100% aan te raden. Inmiddels al veel familie en collega's aan de ZO schoon gekregen. Ik ben zo enthousiast over het product dat ik al vaak de kadoverpakking gegeven heb om anderen ook fan te... 100% aan te raden. Inmiddels al veel familie en collega's aan de ZO schoon gekregen. Ik ben zo enthousiast over het product dat ik al vaak de kadoverpakking gegeven heb om anderen ook fan te krijgen. Altijd gelukt!

Maria Bruning

Allereerst een leuke ontmoeting op CS Utrecht. Verder reizend
al besloten dat ik ZO wil gaan schoonmaken. Geen spijt van, ik ben er blij mee!

Verweij

Heel blij mee, alleen jammer dat ik voorafgaand de bestelling de 10% korting voor nieuwe klanten had aangevraagd en niet heb gekregen.

Anita Roman

Ik ben hier ZO blij mee! Prima spul. Ruikt lekker en gaat heel lang mee. De vloerwisser is stevig en mooi en makkelijk in gebruik. De doekjes zijn fijn en geven aan waar ze gebruikt voor kunnen... Ik ben hier ZO blij mee! Prima spul. Ruikt lekker en gaat heel lang mee. De vloerwisser is stevig en mooi en makkelijk in gebruik. De doekjes zijn fijn en geven aan waar ze gebruikt voor kunnen worden. De afwas is makkelijk voor een snelle hand afwas en de handzeep kokos ruikt lekker.

liset Aarts

Je wordt belasert

Joke vd Wiel

Goed. Klantvriendelijk , voortvarend in hulp en deskundig.
De handzeep is heerlijk schuimig, ruikt lekker, maak goed schoon en verzorgd.
Zeer tevreden.

Monique Smit

Fijne producten. Maakt goed schoon, ruikt lekker, is makkelijk te gebruiken en is een stuk beter voor het milieu

L

Wij gebruiken het voor alles. Als er vragen zijn of problemen bij levering heb ik telkens heel snel antwoord gehad en werd het allemaal goed opgelost. Dus ik zal het blijven gebruiken

Linda

Leveren snel, duurzaam en fijne spullen