ZO

2054 beoordelingen

2054 Reviews

Janny Van der helm

Super spul! Ruikt heerlijk en maakt gemakkelijk en goed schoon. Zeker een aanrader.

Wobben

Mijn zus rade mij dit product aan, ik kreeg mijn inductie plaat niet mooi schoon je zag allemaal strepen maar nu met glas schoon helemaal top,
En de rest ook heel makkelijk schoonmaken nu, heel...
En de rest ook heel makkelijk schoonmaken nu, heel blij mee

Ingthing

Iedere dag gebruiken we "Zo" ! Het hoort en past perfect bij ons!

Heel lekkere handzeep

Pieter

Geweldige producten en snelle duidelijke leveringen

Prettige site, heldere❕visie, snelle levering.

Monique

Praktische makkelijke manier van schoonhouden me deze schoonmaak middelen. Schoonhouden i.p.v. schoonmaken, ik ben om. Voor alles een eigen doek en kleur, duidelijk en zelfs voor de kinderen... Praktische makkelijke manier van schoonhouden me deze schoonmaak middelen. Schoonhouden i.p.v. schoonmaken, ik ben om. Voor alles een eigen doek en kleur, duidelijk en zelfs voor de kinderen stimulerend om meteen ff het aanrecht of tafel af te doen....win win. En de geuren zijn subtiel lekker, zonder te sterk overheersend de ruimte te vullen.

corrriene

Eindelijk een mooie zwarte vloerwisser met sprayfunctie !!
Dankjewel ZO zo kan de vloerwisser zelfs in het zicht blijven hangen ,hij past perfect in ons interieur.
Daarnaast is hij zeer...
Eindelijk een mooie zwarte vloerwisser met sprayfunctie !!
Daarnaast is hij zeer zuinig in gebruik, en super gemakkelijk om snel even er door te gaan

Jolanda

Heerlijke geuren werkt super, ga zeker meer aanschaffen

Anne Wessels

Top producten! Ik ben echt fan!