ZO

2066 beoordelingen

2066 Reviews

Carla van der Pluijm

Marleen Goedendorp

Eerlijk en goed bedrijf. Pas een zo vloer schoon pakket teveel besteld, dezelfde dag nog een mail en restitutie van mijn bedrag, top service! Producten zijn fijn, zeker om ons nieuwe huis schoon te... Eerlijk en goed bedrijf. Pas een zo vloer schoon pakket teveel besteld, dezelfde dag nog een mail en restitutie van mijn bedrag, top service! Producten zijn fijn, zeker om ons nieuwe huis schoon te krijgen en te houden. Heel tevreden!

Sacha van Leersum

Zo Onwijs snel klaar

Anne

Geweldig en makkelijk!
We gebruiken Zo! voor alles. Het schoonmaken gaat eenvoudig, het ruikt heerlijk.
Geweldig en makkelijk!
Sinds kort hebben we ook de dweil en Zo Vloer Schoon. Echt ideaal. De kinderen (9 en 3) willen heel graag meehelpen en dat lukt ze ook.

Cindy

Zo is zo handig en alles is dus ook zo schoon, alleen zo afwas schoon is niet geschikt om te gebruiken om in een bak te doen zodat je bijvoorbeeld op de camping de hele vaat te doen. Echter voor af... Zo is zo handig en alles is dus ook zo schoon, alleen zo afwas schoon is niet geschikt om te gebruiken om in een bak te doen zodat je bijvoorbeeld op de camping de hele vaat te doen. Echter voor af en toe een pan vind ik het wel heel handig. Sinds kort ook de vloerwisser in gebruik. Deze zorgt ervoor dat in een handomdraai je vloer weer fris en schoon is, vind deze echt geweldig🤩

Dagmar Verheij Slager

Vlugge levering

Karin Eikenhorst

Geweldige, echt goede producten!

Ellen van Neerbos

Super producten, goeie service!

Nicole Hulst

Al lange tijd klant en heb het gehele assortiment in gebruik. Alles is altijd top; de producten maar ook de service, altijd hartelijk en oprecht. Wil nooit meer anders dan Zo Schoon. Ga zo door!