ZO

2037 beoordelingen

2037 Reviews

Sandra

Superservice en een heel fijn lekker ruikend schoonmaakmiddel.

Gea Bosch/AnantA

Altijd is alles keurig verzorgd. Op alle fronten besparend, financieel en milieu, chapeau! Glasreiniger werkt fantastisch mijn hulp krijgt eindelijk alle spiegels streeploos glanzend zonder veel... Altijd is alles keurig verzorgd. Op alle fronten besparend, financieel en milieu, chapeau! Glasreiniger werkt fantastisch mijn hulp krijgt eindelijk alle spiegels streeploos glanzend zonder veel poetswerk! Dank🙏😍

Sylvia

Ik gebruikte al verschillende producten van Zo. Nu ook de nieuwe vloerwisser; wat een gemak. Ik al voortaan vaker de vloer
schoonmaken omdat je niet eerst een emmer moet vullen en knoeien met...
schoonmaken omdat je niet eerst een emmer moet vullen en knoeien met water. De vloer is nu sneller droog. Ook de microvezelpad is gemakkelijk uit te spoelen.

Ildikó Wildeman-van Lunteren

Ik heb, op de zeep na (want we hebben vaste zeepdispensers), alles van Zo. Sinds kort ook de vloerreiniger. Het maakt goed schoon, is lief voor het milieu en de verpakkingen zien er nog mooi uit... Ik heb, op de zeep na (want we hebben vaste zeepdispensers), alles van Zo. Sinds kort ook de vloerreiniger. Het maakt goed schoon, is lief voor het milieu en de verpakkingen zien er nog mooi uit ook. Doordat je er zo lang mee doet is de prijs ook prima.

Ilona Snijckers

Top, goede website, snelle levering, goed voor het milieu, goede producten.

Karen

Fantastische producten! Ruikt lekker en is ZO een stuk eenvoudiger om het huis schoon bij te houden. Ook de dweil is ideaal! Gaat er een beker om? Even sprayen, dweilen en weer klaar.
We...
We hebben inmiddels door het hele huis producten staan. Wij zijn FAN!

Petra Frankes

Goede service en snelle levering.

Marja Maasbommel

Prima schoonmaakmiddelen. Nu weer een stuk completer met Zo vloer. Erg blij mee!

Caroline

Fijne producten en heel handig in gebruik.

Rosalien

Erg fijne producten, prima levering