ZO

2054 beoordelingen

2054 Reviews

Kiltje Keulers

Fantastisch. Huidvriendelijk, geen eczeem meer en goed nagedacht over milieu. Punten

Barbara

Geweldig product! Fris, schoon en duurzaam.

M van Klaveren

Geweldig de hand foam schuimt als de beste en na gebruik krijg je er hele zachte handen van. Ook de badkamer reiniger maakt snel schoon en laat ook een frisse geur achter die lang blijft geuren... Geweldig de hand foam schuimt als de beste en na gebruik krijg je er hele zachte handen van. Ook de badkamer reiniger maakt snel schoon en laat ook een frisse geur achter die lang blijft geuren heerlijk :)
Handen en de ruimte weer fris en fruitig! ik ben ZO fan!

Verzending ook top het pakket was beschadigd en geretourneerd door Post NL en zonder problemen is er een nieuw product opgestuurd ga ZO door!

Smets Myriam

Ben heel tevreden over de producten en ze horen bij mijn dagelijkse routine in het huishouden.
Ik heb geen favoriet omdat ze allen prima zijn 👍

J.H.S

Ik gebruik diverse producten (handzeep, reinigers, doeken) en ben er heel blij mee! De (groene thee)handzeep wordt het meest gebruikt hier in huis; heel zacht voor de handen, zuinig in gebruik en... Ik gebruik diverse producten (handzeep, reinigers, doeken) en ben er heel blij mee! De (groene thee)handzeep wordt het meest gebruikt hier in huis; heel zacht voor de handen, zuinig in gebruik en heerlijke geur! En als er iets mis gaat; dan wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan en wordt het snel en goed weer opgelost. Ik heb jullie producten aan al verschillende mensen aangeraden! Leuk dat jullie ook nieuwe producten blijven ontwikkelen!

M. Dekker

Super fijne producten die heerlijk ruiken en ook goed schoonmaken. Heel blij mee!

Veerle

Zalig werken met vloer schoon, zelfs mijn dochters nemen dit nu ter hand!! Eentje maakte er zelfs voor haar vriendin een soort van vetkoopsspotje van omdat het zo easy is... extra bestellingen... Zalig werken met vloer schoon, zelfs mijn dochters nemen dit nu ter hand!! Eentje maakte er zelfs voor haar vriendin een soort van vetkoopsspotje van omdat het zo easy is... extra bestellingen zullen volgen :)

Yolanda

Een fijn bedrijf. Goed bereikbaar, korte lijnen, gewoon even appen of mailen als het nodig is. Antwoord krijg je altijd.

J. Verschuur

Super fijne producten, maakt goed en makkelijk schoon en ruikt ook nog eens heerlijk! Levering ook vlot.