ZO

2057 Reviews

Lammy Pompstra

Goede producten

Yvonne Ax

Fantastische producten, snelle, duidelijke en spontane hulp.

Liesbeth Janssen

Snelle levering en goede uitleg over het gebruik van de spullen, heel erg tevreden

Joyce Aarts

Ik gebruik ZO al geruime tijd en sinds kort ook de nieuwe vloerwisser.
Ik gebruik ZO al geruime tijd en sinds kort ook de nieuwe vloerwisser.
Naast dat ik erg blij ben met de mooie flessen met navulzakken, zodat we minder plastic gebruiken, is het ook heel handig in gebruik.
Even sprayen en de juiste doek erover en klaar!!!!
Iedere dag alles schoon.
De nieuwe vloerwisser is ook heel handig.
Voor een grote dweilbeurt, maar ook als je snel even wat kleine vlekjes wil weg halen
Hij staat altijd klaar.
Ik zou hem zeker aanbevelen!!!

Anja

Fantastisch! Alles wat je nodig hebt!

Debby den Uijl

Super blij met alle producten die ik van jullie in huis heb. Laatste aankoop is de dweil en werkt erg makkelijk en prettig.

Diana van der Linden

Super goed. Netjes en snelle levering. Geven direct feedback op vragen en zijn erg klantgericht.

Rianne

ZO leuk! Nu ons klushuis bijna af is, wordt het tijd om schoon te maken. De set van ZO leek mij hiervoor ideaal. Ik moest mijn vriend even overtuigen dat elk doekje anders was, gelukkig kon mijn... ZO leuk! Nu ons klushuis bijna af is, wordt het tijd om schoon te maken. De set van ZO leek mij hiervoor ideaal. Ik moest mijn vriend even overtuigen dat elk doekje anders was, gelukkig kon mijn vader dit bevestigen. En mijn moeder overtuigde m’n vader ervan dat Keuken Schoon en Sanitair Schoon wel echt nodig en wat anders is, en dat je aan alleen Alles Schoon niet voldoende hebt. ;) M’n schoonmoeder moest nog even wennen dat er voor het schoonmaken geen emmer met water meer nodig is. Elke verpakking en doekje heeft een eigen kleur, het ruikt lekker en het is super handig! Ideaal! Zo is ons huis ZO schoon!