ZO

2040 beoordelingen

2040 Reviews

Diana van der Linden

Super goed. Netjes en snelle levering. Geven direct feedback op vragen en zijn erg klantgericht.

Rianne

ZO leuk! Nu ons klushuis bijna af is, wordt het tijd om schoon te maken. De set van ZO leek mij hiervoor ideaal. Ik moest mijn vriend even overtuigen dat elk doekje anders was, gelukkig kon mijn... ZO leuk! Nu ons klushuis bijna af is, wordt het tijd om schoon te maken. De set van ZO leek mij hiervoor ideaal. Ik moest mijn vriend even overtuigen dat elk doekje anders was, gelukkig kon mijn vader dit bevestigen. En mijn moeder overtuigde m’n vader ervan dat Keuken Schoon en Sanitair Schoon wel echt nodig en wat anders is, en dat je aan alleen Alles Schoon niet voldoende hebt. ;) M’n schoonmoeder moest nog even wennen dat er voor het schoonmaken geen emmer met water meer nodig is. Elke verpakking en doekje heeft een eigen kleur, het ruikt lekker en het is super handig! Ideaal! Zo is ons huis ZO schoon!

Rovers

Zo maakt makkelijk en zeer goed schoon.
De geuren zijn heerlijk en gebruik deze wisselend in de handzeep .
Voor mij niets anders meer !

Natalien Gruntjes-Hurenkamp

Duidelijke uitleg over de producten en gebruikswijze. Prijs en kwaliteit verhouding goed. Snelle levering van de producten.

Cheryl

Een erg leuk en mooi concept. De pompjes werken super en heb er inmiddels al een paar bijgekocht.

Jeanette

Ik gebruik de vloerwisser meerdere keren per week. Het is heel makkelijk omdat er water en schoonmaakmiddel in zit en je pakt het dan sneller. Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten

ZO

Product ziet er goed uit, mooie kwaliteit. De dweil is fijn in gebruik. 1 reservoir kan ik gebruiken voor alle kamers in het huis (6).

Britt C

Super! Heel tevreden van de producten én van de service! Er lukte iets niet met mijn bestelling, meteen goed geholpen. Alles werd voor mij in orde gebracht. Top!

Iris

Sinds een week het ZO startpakket in huis. We hebben het aangeschaft omdat we ons best willen doen het milieu zo min mogelijk te belasten. ZO schoon ziet er daarnaast leuk uit. Zo leuk dat mijn... Sinds een week het ZO startpakket in huis. We hebben het aangeschaft omdat we ons best willen doen het milieu zo min mogelijk te belasten. ZO schoon ziet er daarnaast leuk uit. Zo leuk dat mijn zoontje van 4 nu heel graag de aanrecht schoonmaakt en de vloer dweilt!