ZO

2037 beoordelingen

2037 Reviews

Elena

I ordered a starter kit (mop and floor detergent) from ZO.

Kok

Prima. Maar lange levertijd

Ina Hessr

Ben ontzettend blij dat ik zo ontdekt heb! Wat een goede schoonmaakmiddelen , zonder “zooi”!! Ik ben fan en kan t iedereen en het milieu aanraden 😉

Ria Bult

Vlot geleverde vloerwisser! Mooi product!

Marjanneke Burger

Hallo,
Hallo,
ik ben heel blij met zo schoon. ik volgde jullie bedrijf al een possje maar moest eerst opmaken wat ik aan schoonmaak producten had staan. ik ben altijd erg voorzichtig met schoonmaakproducten omdat ik snel eczeem krijg. maar tot nu toe bij deze producten geen last van. heel blij dus hier mee!
de doekjes zijn fijn en werken goed. de producten ruiken heerlijk. een favoriet heb ik eigenlijk niet. allemaal net zo fijn in de ruimtes waar je deze gebruikt.
en na al deze pluspunten is het ook nog eens navulbaar en milieu vriendelijk.
ik heb verminderde kracht in mijn handen dus dat de flesjes licht en makkelijk te hanteren zijn is nog een plus punt.

de Kam

Prettig werken, in alle opzichten

Pauline

Snelle levering, prima producten

Alie

Heel blij met mijn spullen het werkt zoveel gemakkelijker

Anita Alleblas

Prima, nette levering, snel bezorgd, netjes verpakt.

Irma de Leeuw

Snel besteld, snel geleverd. Afwasmiddel is top product met lekkere geur en handig in gebruik. IK ga zeker de andere producten ook proberen en aanbevelen bij anderen.