Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Allan Eshuijs

Shabnam heeft uitstekend werk geleverd gezien de omstandigheden, waarbij zij het dossier onverwachts van Jorn van Overschot moest overnemen - waar ik overigens helemaal niet over te speken ben.

Accuraat, behulpzaam, meelevend.

Patricia

Wat fijn om iemand die op de meest neutrale manier in een van de moeilijkste periodes in ons leven, je keuzes kan laten maken waardoor we weer kunnen kijken naar een gelukkige toekomst met onze... Wat fijn om iemand die op de meest neutrale manier in een van de moeilijkste periodes in ons leven, je keuzes kan laten maken waardoor we weer kunnen kijken naar een gelukkige toekomst met onze dochters samen maar apart van elkaar als partners.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een houvast die ons keuzes op een fijne manier heeft kunnen laten maken, waardoor we met een goed gevoel de nieuwe toekomst tegemoet gaan.

Gerard Mulder

Zakelijk, duidelijk en doelgericht. Kijkt echt naar het beste voor beide partijen

Beschrijf uw ervaring in een regel

In de vervelende situatie een zeer professionele en zakelijke benadering.

JWJ van den Boom

Als zeer positief

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer ervaren en prettig in de omgang

Rozemarijn Don

Haar geduld en rust heeft er vaak voor gezorgd dat wij, ondanks vele emoties, met elkaar in gesprek bleven en allebei gehoord werden. Onpartijdig en bekwaam, zowel inhoudelijk als op de proces kant.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Shabnam is een professionele bemiddelaar

Empathie en inlevingsvermogen

Beschrijf uw ervaring in een regel

chaotische, niet weten waar ik aan toe ben, veel wachten en onduidelijk

Gruter-van den Brink

Zij is zeer geduldig en rustig met ons gebleven

Zeer geduldig

Marissa

Positief! Ruimdenkend, nam ruim de tijd voor ons en altijd bereikbaar voor vragen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ondanks een nare situatie, toch op een prettige manier onze scheiding kunnen regelen.

Stephan

Helen is open over zaken en staat er onafhankelijk in, zeer prettig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Duidelijke uitleg en goede begeleiding.

Anna

Lieve vrouw, maar door de grote werkdruk vaak moeilijk te bereiken.

Best oké.