Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Mitchell Bijleveld

Duidelijke uitleg over zaken

Ontspannen

D huercano cantero

Hij is vertouwd praat rustig geef goed advies en als je hulp nodig heb of je snap iets niet kon hij alles goed uitleggen en je helpen

Ze zijn goed

Rayon Kosoredjo

Rianne is een zeer behulpzame, meedenkende en objectieve bemiddelaar. Dat geeft vertrouwen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het hele traject werd prima voor ons verzorgd.

Steph van Zijl

Verliest het menselijk aspect niet uit oog.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Scheiden is een emotionele beladen situatie welke op een fijne manier wordt begeleid.

Geke Visser

Nina is respectvol naar ons allebei.
Erg aardig en begripvol.

Ja dat zou ik doen

Beste Geke,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Verhulsdonk

Heldere uiteenzettingen en bied overal oplossingen voor

Duidelijk en doortastend

Beste Kim,

Kevin Vinken

Zondermeer betrokken, objectief en oplossingsgericht, maar fnancieel niet voldoende onderlegt en vooral niet nauwkeurig genoeg.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Process matig en emotioneel goede begeleiding, maar financieel gezien te veel fouten.

Beste Kevin,
Bedankt voor jouw feedback.
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we erg jammer. We zullen jouw feedback intern bespreken.
Kun je,...
Beste Kevin,
Bedankt voor jouw feedback.
Kun je, indien je dat nog niet gedaan hebt, jouw onvrede delen via ons mailadres klanten@zorgeloosch.nl of telefonisch via 088 1661 553?

Maico

Vriendelijk , goed te verstaan , neemt de tijd , kan mijn gevoelens goede plek geven, een goede ervaring gehad.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Scheiden is kloote en niet mijn keuze, dus slechte ervaring

Beste Maico,

bussers

Fijn zakelijke opstelling gaat niet prive in op de omstandigheden

Beschrijf uw ervaring in een regel

open en eerlijk fijn om mee gewerkt tehebben

Sylvia pieterse

Hele fijne ervaring konden altijd contact opnemen. En ondanks dat wij het over ongeveer alles eens waren heeft ze ons goed kunnen begeleiden door het gehele proces. Super fijne duidelijke uitleg en... Hele fijne ervaring konden altijd contact opnemen. En ondanks dat wij het over ongeveer alles eens waren heeft ze ons goed kunnen begeleiden door het gehele proces. Super fijne duidelijke uitleg en alle vragen goed beantwoord.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede ervaring er wordt goed naar je wensen geluisterd.

Beste Sylvia,