Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Onno van Staden

Rianne en Karin, maar ook de binnendienst hebben ons goed geholpen door het proces heen. We kregen altijd snel een reactie met feedback.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Advies om Zorgeloosch te kiezen kwam vanuit ING nadat wij hen een hypotheek vraag stelden. Na ons contact met Zorgeloosch werd snel een afsprask ter kennismaking gemaakt

R Kemps

Legt goed uit wat er precies gaat gebeuren en wat het voor beiden partijen betekent. Luistert goed en is begripvol.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Luistert goed, maar geeft ook aan wat de opties zijn.

P en J

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een goed luisterend oor ,naar onze wensen.

Wendy

De bemiddelaar is zeer duidelijk, houdt overzicht in de gesprekken.

Professionele service

Johan Gijsbers

Hele fijne en warme gesprekspartner met een enorme bult ervaring. Doorzag ons beiden en onze dynamiek. Heel goed. Ze heeft haar hart op de juiste plaats.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Doorzienend warm men's met hart op de juiste plaats.

Rajesh Tamang

Rianne van Bergen , is ons bemiddelaar ze is de best ????

Beschrijf uw ervaring in een regel

ze geeft ons goede uitleg en goed advies, gemakkelijk om de moeilijke wetten en orde te begrijpen, we zijn zeer tevreden!

Michael

Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door... Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door alles heen. Hij doet dat prettig en heel kundig.

Professioneel, kundig en warm

Helmi van Nuil

Ze liet meteen weten dat er geen vaste afspraken zijn ten aanzien van het aantal gesprekken. Wat nodig is, is nodig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prettig in de omgang, duidelijk en empatisch

Lydwien Rosenboom

Rustige en vriendelijke/ begripvolle omgang

Een prettige samenwerking.

PICNIC

Spontaan, duidelijke uitleg. Ons op de juiste manier begeleiden.

Alles was positief verlopen