Joyce

Marc heeft ons super begeleid. Alles was super snel geregeld en op een fijne en goede manier. We konde met allen vragen en twijfels bij hem terecht. En er werd altijd naar alles kanten gekeken.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel voor je reactie Joyce! Fijn dat je de begeleiding zo hebt ervaren.

Barbara Zwaan

Deze bemiddelaar zou ik iedereen aanbevelen omdat ze weet waar ze het over heeft!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt Barbara voor je reactie!

Germaine

Goed, vriendelijk en wil het beste voor beide partijen

K. Jansen

Marc voelt goed de sfeer aan, zonder daar al te veel woorden voor te hoeven gebruiken. Weet hier ook op in te spelen en sturing aan te geven, maar blijft ondanks dat toch neutraal. Reageert snel en... Marc voelt goed de sfeer aan, zonder daar al te veel woorden voor te hoeven gebruiken. Weet hier ook op in te spelen en sturing aan te geven, maar blijft ondanks dat toch neutraal. Reageert snel en professioneel. Marc heeft duidelijk kennis van zaken en gaf hiermee zeker vertrouwen in het proces.

R. Stel

Een prettige, objectieve/onafhankelijke begeleiding van een toch al zwaar en ingrijpend traject/proces. Hierbij is er rust en ruimte voor persoonlijke omstandigheden en emoties. Er wordt op alle... Een prettige, objectieve/onafhankelijke begeleiding van een toch al zwaar en ingrijpend traject/proces. Hierbij is er rust en ruimte voor persoonlijke omstandigheden en emoties. Er wordt op alle fronten meegedacht en je wordt ontzorgd. Gewoon goed dus.

Rcs

Ondanks de moeilijke tijd heeft Marc de scheiding voor ons makkelijker gemaakt. Een hele warm persoon met eerlijk advies.

willem

Voor mij totaal geen optie meer. Wat beloofd is komt men niet na. Duurt veel te lang. Blijft steken op een "dingetje". Mediation betekend zelf maar een oplossing verzinnen. Financiële oplossingen... Voor mij totaal geen optie meer. Wat beloofd is komt men niet na. Duurt veel te lang. Blijft steken op een "dingetje". Mediation betekend zelf maar een oplossing verzinnen. Financiële oplossingen mag je zelf achteraan zitten. Nee dit nooit meer

Annelies de beurs

Prettige heer, die zijn emoties op andere vlakken kan uitkomen