Jeroen Roos

Shabnam was erg fijn om mee samen te werken

Allan Eshuijs

Shabnam heeft uitstekend werk geleverd gezien de omstandigheden, waarbij zij het dossier onverwachts van Jorn van Overschot moest overnemen - waar ik overigens helemaal niet over te speken ben.

Rozemarijn Don

Haar geduld en rust heeft er vaak voor gezorgd dat wij, ondanks vele emoties, met elkaar in gesprek bleven en allebei gehoord werden. Onpartijdig en bekwaam, zowel inhoudelijk als op de proces kant.

Miriam Van Boxtel

Shabnam heeft ons goed geholpen en advies gegeven.

Guman

Prettig in de omgang geen enkele vraag is teveel

Khadija El Khouakhi

Positief, heel vertrouwelijk ervaren.

Tim Schroeder

Goede communicatie leidde tot een goede begeleiding.

Hava Karakus

Ze helpt je graag, denkt met je mee. Vrolijk, spontaan, humor, oplossingsgericht. Komt afspraken na. Emotionele tijden, maar je kan zeker ook lachen met haar. Ze is heel aardig, gaat netjes met je... Ze helpt je graag, denkt met je mee. Vrolijk, spontaan, humor, oplossingsgericht. Komt afspraken na. Emotionele tijden, maar je kan zeker ook lachen met haar. Ze is heel aardig, gaat netjes met je om. Ze komt snel terug op je vragen, emails etc. Ze regelt zaken eromheen ook goed. Naar mijn ervaring is het een harde werker, nette Top Scheidingsbemiddelaar. Ik kan haar zeker aanraden. Zeker goed geholpen. Ja ik kan eigenlijk alleen maar positieve dingen over haar zeggen?