Sylvia pieterse

Hele fijne ervaring konden altijd contact opnemen. En ondanks dat wij het over ongeveer alles eens waren heeft ze ons goed kunnen begeleiden door het gehele proces. Super fijne duidelijke uitleg en... Hele fijne ervaring konden altijd contact opnemen. En ondanks dat wij het over ongeveer alles eens waren heeft ze ons goed kunnen begeleiden door het gehele proces. Super fijne duidelijke uitleg en alle vragen goed beantwoord.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Sylvia,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Hartelijke groet,
Zorgeloosch

PICNIC

Spontaan, duidelijke uitleg. Ons op de juiste manier begeleiden.

Roy

Shabnam heeft ons heel rustig en duidelijk door het proces geleid, dat
Shabnam heeft ons heel rustig en duidelijk door het proces geleid, dat
voelde goed in een toch moeilijke stressvolle situatie. Ze gaf bij alle ‘keuzes’ goed inzicht in de gevolgen, wat de meest gekozen optie is en, misschien wel het belangrijkste, stelde ons gedurende het hele proces steeds gerust. Daardoor
voelden wij ons steeds ‘in control’.

Daniëlle Vermeulen

Shabnam is een zeer vriendelijke, professionele mediator die zakelijk is wanneer nodig maar ook veel empathie toont en goed kan geruststellen wanneer de emoties even de overhand nemen. Zij heeft dit... Shabnam is een zeer vriendelijke, professionele mediator die zakelijk is wanneer nodig maar ook veel empathie toont en goed kan geruststellen wanneer de emoties even de overhand nemen. Zij heeft dit moeilijke proces van scheiden een stuk makkelijker voor ons gemaakt.

Marco van den Broeck

Shabnam geeft blijk van kennis van zaken en pakt de scheiding gestructureerd en kalm aan. Ze is goed bereikbaar en weet goed om te gaan met conflicten. Ze blijft immer objectief en geeft een... Shabnam geeft blijk van kennis van zaken en pakt de scheiding gestructureerd en kalm aan. Ze is goed bereikbaar en weet goed om te gaan met conflicten. Ze blijft immer objectief en geeft een duidelijke richting aan het scheidingstraject.

Rutger van Noordenburg

Shabnam is vriendelijk, duidelijk, empathisch en makkelijk benaderbaar.

Mandy

Het is superfijn dat wij de hulp hebben gehad van Shabnam. Scheiden is niet even zo geregeld, mede door alle wetten en regels. Maar Shabnam gaf ons meteen vanaf het begin aan dat haar doel was om... Het is superfijn dat wij de hulp hebben gehad van Shabnam. Scheiden is niet even zo geregeld, mede door alle wetten en regels. Maar Shabnam gaf ons meteen vanaf het begin aan dat haar doel was om het scheidingsconvenant zo op te stellen zodat wij er allebei een tevreden gevoel aan zouden over houden. Ze was bekwaam, betrokken en hield een vinger aan de pols! Het fijne aan een bemiddelaar als Zorgeloosch scheiden, is dat je letterlijk alleen de gesprekken voert, de juiste papieren aanlevert en je handtekening zet! Verder wordt alles voor je ontnomen. Wij kunnen terugkijken op een fijne samenwerking en een tevreden verloop van de scheiding.

Joris de Lange

Het hele proces is snel en goed verlopen. Zeker toen er in het begin wat emotie bij kwam kijken, heeft de bemiddelaar goed gehandeld.