Bj Sanders

Zeer positief, echt een zwitserlandgevoel, duidelijke en heldere informatie, daad bij woord en woord bij daad, mevrouw Gangadien bedankt!

Jeffrey Buckens

Mijn ervaring met deze bemiddelaar (Shabnam) is zeer goed.

Natasja Niels

Ik had mij geen betere bemiddelaar kunnen wensen, haar kennis, ervaring, empathisch vermogen waren tijdens ieder contact een aanvullen op wat feitelijk geregeld moest worden.

Erik Slobbe

Shabnam heb ik ervaren als een professioneel iemand die verstand heeft van haar vaak. Ze komt heel zorgzaam over en iemand met een goed luisterend oor.

Natasja Niels

Ik had mij geen betere mediator kunnen wensen die ons door het proces heen heeft geholpen. Haar kennis maar ook empathisch vermogen was enorm fijn. We hebben het traject op ons eigen tempo gelopen,... Ik had mij geen betere mediator kunnen wensen die ons door het proces heen heeft geholpen. Haar kennis maar ook empathisch vermogen was enorm fijn. We hebben het traject op ons eigen tempo gelopen, Shabnam heeft ons nooit enig moment gepushed. Iedere fase met bijbehorende emoties heb ik als heftig ervaren en juist ook daar nam zij de tijd voor. Ze weet mij gerust te stellen.

Harsono

Shabnam is een ervaren en rustig persoon die ons traject heel goed heeft begeleidt en ervoor gezorgd heeft dat het tot een goed einde is gekomen.

Harsono

Ervaren mediator die goed kan luisteren en met goede oplossingen komt. Ook ruimte voor emoties en belang van de kinderen in het oog houdend.

Shabnam is een zeer prettige bemiddelaar die op zeer persoonlijke wijze begeleiding biedt. Ze is heel goed bereikbaar, helder in communicatie en ontzettend vriendelijk. Shabnam begeleidt je echt... Shabnam is een zeer prettige bemiddelaar die op zeer persoonlijke wijze begeleiding biedt. Ze is heel goed bereikbaar, helder in communicatie en ontzettend vriendelijk. Shabnam begeleidt je echt van begin tot eind en helpt je door alle processen heen waarbij ze goed met beide partijen meedenkt en de belangen van alle betrokkenen goed behartigt. Ook staat ze op emotioneel gebied klaar voor alle partijen.

Jan Dekker

Shabnam, is zeer deskundig, betrouwbaar ,duidelijk, goede en snelle communicatie, met de nodige humor!