M B

Shabnam heeft alles goed geregeld. Er zaten wat hobbels in de weg, maar daar heeft ze ons goed doorheen geloodst

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw reactie, wordt erg gewaardeerd!

Ayla Ustuner

Fantastisch, alles ging vrij snel en was zeer behulpzaam.

Cil

Als het in de gesprekken niet makkelijk gaat haakt ze af wat betreft mediëren. Ook nonverbaal uitte ze haar moeite. Je moet in de makkelijke mal passen, dan kunnen de stappen als een machine gemaakt... Als het in de gesprekken niet makkelijk gaat haakt ze af wat betreft mediëren. Ook nonverbaal uitte ze haar moeite. Je moet in de makkelijke mal passen, dan kunnen de stappen als een machine gemaakt worden. Zo niet dan loopt de machine vast en stopt ermee. Het concept convenant was volgens juristen slecht en zeer in mijn nadeel. Er zijn daarin, en in de loop van het proces fouten gemaakt door gebrek aan kennis en vaardigheden. Ik heb meerdere malen mijn onvrede geuit, maar daar deed ze niets mee. Alleen op het laatst werd gereageerd op mijn klacht dat ik was gestimuleerd mijn bezwaren tegen het conceptvonvenant voor de advocaat van Zorgeloosch te verzwijgen. Dit werd ontkend, naar min idee om een klacht bij de Mfn te voorkomen. Mijn advocaat moet nu oppakken wat de mediator heeft nagelaten, volgens mijn advocaat heeft de mediator steken laten vallen in haar rol. Ook zijn mij financiële zaken voorgespiegeld die niet klopten en in mijn nadeel waren. Een externe professional die ik heb ingeschakeld heeft dat rechtgezet. Het ging over kennis die al meer dan 10 jaar bekend had moeten zijn bij een bedrif als Zorgeloosch. Van de gesprekken werden geen verslagen gestuurd, alleen lijstjes met huiswerk.

Michelle

Deskundig en betrouwbaar. Er werd goed geluisterd en aangesloten bij de wensen die we hadden en er is aan een kwalitatief goed dossier gewerkt zodat wij daar geen zorgen om hadden.

Carol Ruisbroek

Ze is altijd onpartijdig geweest. Dat is voor mij persoonlijk wel eens lastig geweest omdat je soms wilt weten waar je juridisch in je recht staat, zonder meteen de toekomstige ex hiermee een gevoel... Ze is altijd onpartijdig geweest. Dat is voor mij persoonlijk wel eens lastig geweest omdat je soms wilt weten waar je juridisch in je recht staat, zonder meteen de toekomstige ex hiermee een gevoel van aanval te geven.

Nichel

Vond het fijn hoe het in zijn werk ging. Ook al is het erg veel informatie en papierwerk ging het in mijn ogen prima en duidelijk. Help en uitleg was er altijd.

Samantha Pret

Shabnam is een super lieve vrouw die zelfs reageert wanneer ze vrij is

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dank Samantha, fijne feedback!