Inge Jonker

Rust, luisterend, meedenkend, capabel, super fijn!

Monessa

Hele fijne omgang gehad met de bemiddelaar. Reactietijd is erg snel en de bemiddelaar is betrokken.

Martin

Begeleiding meter scheiding was goed! Juist op de momenten dat dit nodig was.
Heel fijn om deze begeleiding erbij te hebben gehad, zonder waren we niet op deze manier gescheiden.

Angelique

Shabnam heeft de naam Zorgeloosch meer dan waar gemaakt. Zeer prettig in de omgang. Open, eerlijk en empathisch.

Wouter

Shabnam was onze midiator tijdens onze scheiding, ze is erg behulpzaam en kiest geen kant. Neemt de tijd voor je, ook als je dingen niet goed begrijpt, legt ze het graag nog een keer uit.

Blijft rustig wil het beste voor man en vrouw behalen. Voor de rest komt ze duidelijk over wat er precies gaat gebeuren in het proces. Bedankt dat jij onze midiator was.

Marjolein

Shabnam heeft ons goed geholpen in het scheidingsproces. Zij stelde goede vragen en was onpartijdig. In de gesprekken zorgde zij ervoor dat beide partijen evenveel aan het woord kwamen en voelde zij... Shabnam heeft ons goed geholpen in het scheidingsproces. Zij stelde goede vragen en was onpartijdig. In de gesprekken zorgde zij ervoor dat beide partijen evenveel aan het woord kwamen en voelde zij aan als er iets niet gezegd werd, wat wel dwars zat.

Voor zover zo een proces als fijn kan worden ervaren, heeft zij dit een stuk dragelijker gemaakt.

Kim

We zaten een beetje in een gekke tijd met de corona crisis. Alles ging via video bellen.
Maar ondanks dat verliep alles goed.