Zorgeloosscheiden

Bij Shabnam voelde ik mij snel op mijn gemak. Ze heeft ons goed geholpen, was duidelijk en vriendelijk.

John Sterk

Shabnam heeft ons heel goed en fijn geholpen. Zij heeft ons beiden goed geadviseerd, geholpen en steun geboden in een zware periode van scheiden.

Jasmine van der Plicht

Shabnam Gangadien was absoluut fantastisch. Deskundig, duidelijk, geduldig, empatisch, professioneel, neutraal en graapig.

Van der Plicht

Zeer tevreden over de werkwijze en manier van aanpak

Iwan Schuurman

Prettige gesprekspartner en duidelijke uitleg. Is erg behulpzaam en denkt mee met alle voortkomende zaken. Werkt snel en efficiënt.

Elvira

Het was fijn om met Shabnam samen te werken. Ze let goed op de houding waardoor het duidelijk was dat er tijd besteed moest worden aan de emotionele kant. Ook heeft zij veel geduld in de sessies en... Het was fijn om met Shabnam samen te werken. Ze let goed op de houding waardoor het duidelijk was dat er tijd besteed moest worden aan de emotionele kant. Ook heeft zij veel geduld in de sessies en houdt ze er rekening mee dat beide kanten gehoord worden. Grote complimenten voor het tandje bijschakelen rondom de feestdagen om ons toch te helpen zsm richting een afronding te komen.

Danny Elmers

De bemiddelaarster was zeer goed betrokken bij de omstandigheden en gaf ons heel veel vertrouwen en leefden ook mee met de situatie waar in wij zaten.

Jim

Shabnam is Zeer vriendelijk, professioneel, reageert snel en correct, heel behulpzaam en begripvol. in 1 woord Perfect !

Sacha Vermeulen

Ze heeft het proces van begin tot eind goed en professioneel begeleid.