Reviews

ZONZ

8.7 / 10
238 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.9/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
8.7/10
Klantvriendelijkheid
9.1/10
Informatie op de website
8.4/10
After sales
8.4/10
Kwaliteit van de producten
8.4/10

238 Reviews

Pieter Smit

10/10

Goed advies gekregen mbt mijn maatwerk. Erg mooi materiaal! En geleverd binnen de beloofde tijd. Ga zo door

Sterke punten

Advies, kwaliteit en snelheid


Bert Walpot

10/10

Ik kan maar een ding zeggen, dit bedrijf is in één woord super.

Sterke punten

Kwaliteit van het product, uitleg en levering maar vooral de service is geweldig, ook achteraf als er nog iets is.

Verbeterpunten of tips

Ik zou het niet weten.


VGN

8/10

Prettig en snel. Doen wat ze beloven!


Bed en breakfast - Koffie-theeschenkerij Reggedal

10/10

Wij hebben een harmonica zon doek op maat besteld bij zonz, voor ons gasten terras.
Het contact zowel telefonisch als per email ging heel fijn en vertrouwelijk.
De levering ging veel...

Sterke punten

Klant vriendelijkheid en super snel....en ook heel belangrijk niet te duur.

Verbeterpunten of tips

Geen......ga zo door.


Anoniem

10/10

Goede en zeer snelle levering van onderdelen


Anoniem

10/10

Zeer tevreden over advisering vooraf gaande aan de koop. Naar na snelle levering.

Sterke punten

Advies, klantvriendelijkheid, site.


Anoniem

10/10

Prima geregeld


Anoniem

10/10

Snelle en correcte levering


Martijn Daas

6/10

Mooi schaduwdoek, snelle levering

Sterke punten

Goede website. Duidelijke omschrijving. Goede bevestigingstips.

Verbeterpunten of tips

Voicemail achtergelaten, ben echter niet teruggebeld.
In verzendinformatie stond ander doek omschreven.
Vreemd dat in vakantieperiode het bevestigingsmateriaal niet besteld kan worden, en hier ook geen informatie over te vinden is op de website qua samenstelling hiervan.


Anoniem

2/10

Zeer slecht! Bestelling geplaatst en betaald, maar artikel bleek voor de rest van 2016 niet meer leverbaar en dat terwijl er op de website stond dat het artikel op voorraad was.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Zorg dat je de artikelen op je website ook daadwerkelijk kan leveren!

Reactie ZONZ:

Beste mevrouw Klok, nogmaals onze excuses hiervoor. Wij waren helaas ook onwetend en verbaasd dat onze leverancier helaas niet meer kon leveren. Geen enkele andere leverancier kan dit product meer leveren dit jaar. We hebben u hiervan direct op de hoogte gesteld en onze voorraad er op aangepast. Zonnige groet, Peter ZONZ