ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Jan

Medewerkers behulpzaam en vriendelijk geholpen bij de bestelling.

klantvriendelijk

om maatwerk in te voeren lukte ons niet, maar zijn door de medewerkers perfect geholpen.

Klussenbedrijf van der stouw

Helemaal top allemaal.
Zeer goede service,klant vriendelijk en hebben tijd voor je als je vragen of ideeën hebt.
Tevens snelle levering.

Goede service en klantgericht

Heb hier niks aan toe te voegen of op te merken.😊😉

Han

Vlotte levering, prima kwaliteit

Snel

Van Dijk en Van de Lustgraaf Hoveniers BV

Top!

Goede prijs kwaliteit verhouding, goede informatie website, snelle levering!

Ga zo door!

Doolaeghe Martin

Super tevreden

Zeer gemakkelijke website om een bestelling te plaatsen

Tops

meedenken

nee

H. de Jong, Villapark f2 Curacao

Wij hebben onze doeken besteld via Master Shade Curacao, zoals door ZONZ wordt aanbevolen. Het bedrijf in Curacao levert geen service. Na 2 jaar hebben de naden van de doeken losgelaten dhr. Clifton... Wij hebben onze doeken besteld via Master Shade Curacao, zoals door ZONZ wordt aanbevolen. Het bedrijf in Curacao levert geen service. Na 2 jaar hebben de naden van de doeken losgelaten dhr. Clifton neemt niet eens de moeite om te komen kijken.

Geen sterke punten

Stoppen met Master Shade

Reactie ZONZ:

Beste heer of mevrouw de Jong,
Beste heer of mevrouw de Jong,
Vervelend om te vernemen. Erg spijtig dat u niet eerst contact met (Z)ons opneemt, maar direct een slechte beoordeling deelt. Ons contact met Mastershades staat ook op een laag pitje.
Ben toch wel benieuwd wat het daadwerkelijke probleem is. Kunt u (Z)ons foto's en de aankoopfactuur en datum mailen? Ik weet namelijk niet of de producten wel door (Z)ons geleverd zijn.
Zonnige groet,
Peter
ZONZ

Johannes

Prima ervaring. Goede communicatie. Beantwoorden van vragen is snel en helder. Product is echt goed!

Kwaliteit product

Peter

Alles op maat te krijgen

FastWilly

Bestelling na maanden wachten nog niet ontvangen, en telkens aan het lijntje gehouden worden met: volgende week is uw bestelling er.

niets

Alles wat je op de site aanbiedt moet je ook leveren. Simpel.

Reactie ZONZ:

Beste Dries,
Beste Dries,
Excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie, echter ligt de beschikbaarheid van de producten helaas buiten onze macht. Het heeft te maken de een enorme vraag naar dit product deze zomer. Ook wij worden helaas door onze leverancier (Nesling in dit geval) telkens geinformeerd dat de container weer vertraagd is.
Wij doen niet moeilijk en gaan je aankoopbedrag direct retour storten. Ook hebben wij een gratis verzendetiket gestuurd, zodat je het reeds aangeschafte bevestigingsmateriaal naar (Z)ons kunt retourneren.