ZONZ

Kwaliteit van de producten

LiesV

Ben erg blij met het voorafgaande advies en met het uiteindelijke resultaat. Voor ons kleine tuintje hebben we nu een mooi passend strak gespannen schaduwdoek.

Aanbod van soorten doek alsmede bevestigingsmaterialen, persoonlijke service en goed advies. Uitstekend maatwerk geleverd en binnen de gestelde termijn.

Vooralsnog geen verbeterpunten

Prima telefonische ondersteuning. Helaas is het voor particulieren bij dit bedrijf niet mogelijk om advies (op locatie) te krijgen danwel een showroom te bezoeken. Kleurmonsters worden op verzoek...

Kwalitatief mooi product. Een website die (op het moment van keuze) overzichtelijk was. Snelle service vwb toesturen van kleurstalen.

Prijs bij maatwerk is zeer stevig. Bezoeken van showroom is niet mogelijk. Geen ondersteuning bij particulier (advies). Geen (installatie(instructie bij aflevering maatwerk. Maatwerk wordt (ondanks hogere prijs) niet geleverd in een mooie opberghoes, terwijl dit bij de standaard afmetingen wel het geval lijkt (gebaseerd op foto's op de website). Verzendkosten (bij een maatwerk product van ruim eu 400,-!!!)

Reactie ZONZ:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde product.
Wij hebben er bewust voor gekozen om geen showroom meer te hebben zodat we onze producten tegen een zo laag mogelijke prijs kunnen aanbieden. Wij doen onze uiterste best om via telefoon en email zo goed mogelijk te adviseren. Jammer te horen dat je onze site geen verbetering vindt, van veel andere klanten krijgen we juist heel positieve feedback.

Snelle info bij aanvraag offerte

snel en goed product

track en trace graag inregelen

Arno

Zeer fijn bedrijf. Zijn service-gericht, komen hun afspraken na en doen niet moeilijk als er een probleem is. 1 garantieclaim ingediend en die werd snel, netjes en naar tevredenheid opgelost....

Klantenservice is erg goed.

Er zou misschien iets duidelijker op de website gezet kunnen worden dat polyester-doeken minder slijtvast zijn dan "HDPE geknoopt" doeken. Daarnaast zou vermeld kunnen worden dat een "HDPE geknoopt" ondanks dat die niet waterdicht is, wel gewoon bestand is tegen vocht e.d. Meer dit zijn echt details, vind ik.

Levering custom zonnescherm

Vlotte service en feedback

Bij gebruik van ketting op 4 hoeken zijn er 2 karabijnhaken extra nodig

R.A. Hoogerwerf

Prima service, snelle levering ook nadat er een manco bleek te zijn.

Goede uitleg op de website voor de maatwerkschermen, en ondersteuning met behulp van videofilmpjes voor de montage.

Offerte snel en compleet verstuurd.

Rekenmodule werkend maken op de site??

Rest werkt perfect.

L Dijkstra

Goede communicatie via de mail over product,fijn dat er een bericht kwam wanneer product afgeleverd werd

Nee niet

Castermans Philippe

Tot op heden heb ik nog niets ontvangen (5/06)

Duidelijk, snel

Patrick

De website is overzichtelijk alleen de levertijd is vrij lang. Ik zit al 8 dagen te wachten op mijn bestelling en ik zie iedere keer op de postml app dat de levertijd verplaatst word.

Ze laten op website zien wat je eventueel nodig heb als je schaduwdoek zal kopen.

De klant beter op de hoogte stellen met betrekking tot wanneer de bestelling geleverd word

Reactie ZONZ:

Heel vervelend, in dit geval lag de reden buiten onze macht. Helaas hadden problemen met de voorraad wegens drukte door het mooie weer. Als het goed is wordt het pakket vandaag verzonden en heb je het nog voor het weekend in huis!