ZONZ

Kwaliteit van de producten
8.5/10

Paul Engelbertink

Ik ben zeer tevreden. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen. 1 telefoontje en het was geregeld. Ik kon een ander product krijgen. Dit product was goedkoper en binnen 3 dagen had ik zowel... Ik ben zeer tevreden. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen. 1 telefoontje en het was geregeld. Ik kon een ander product krijgen. Dit product was goedkoper en binnen 3 dagen had ik zowel het product als ook het geld.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering. Prima pruct

Steven

Terras scherm bestelt.

mooi product voor een uitstekende prijs.

GLS levering was rommelig.

Kwaliteit , snelle levering

Montage handleiding ontbreekt e.
Gelukkig op hun website terug gevonden.
De berlijnen van het schaduwdoek zelf opmaat maken en de schroefjes van de montage bussen ontbraken. (Jammer)

Paul

Zonz heeft niet alleen een overzichtelijke website met heel veel informatie en voorbeelden maar ook een hele eerlijke service die duidelijke antwoorden geeft en meedenkt in oplossingen.

Kwaliteit prijsverhouding is gewoon prima.

- ondanks maatwerk hele snelle levering, doen wat ze beloven.
- prijs kwaliteit is prima
- service uitstekend

- jullie zouden misschien wat aan de prijs van RVS kunnen doen, die ligt vrij hoog.

Tom Van der vlist

Het schaduws doek is super, en levering was sneller als verwacht!

Snelle levering en prima maatwerk. Enkel spijtig dat er geen handleiding bij geleverd wordt. De handleidingfilmpjes zijn moeilijk te vinden en gebruiken ook ander montagemateriaal. Dat was even... Snelle levering en prima maatwerk. Enkel spijtig dat er geen handleiding bij geleverd wordt. De handleidingfilmpjes zijn moeilijk te vinden en gebruiken ook ander montagemateriaal. Dat was even zoeken.

Heel degelijke stof.

Montagehandleiding.

Reactie ZONZ:

Bedankt voor het invullen van de review. We sturen altijd bij de track&trace mail ook de directe linkjes mee naar de montagevideo's. We zullen bekijken of we het ook op de website makkelijker... Bedankt voor het invullen van de review. We sturen altijd bij de track&trace mail ook de directe linkjes mee naar de montagevideo's. We zullen bekijken of we het ook op de website makkelijker vindbaar kunnen maken!!

De vragen werden snel en correct beantwoord.

Opzich prima, alleen slechte advisering op website

Vlotte levering
Product goede kwaliteit

Maatadvies onvoldoende. Advies om cm van maat af te halen klopt niet. Op maat bestelde doen is veel te klein.