ZONZ

Kwaliteit van de producten

Nakomen van afspraken

duidelijke website

Thom van der Meulen

Ik heb een zeer goede ervaring met deze klant gehad.
Ik heb een zeer goede ervaring met deze klant gehad.
Zoals zo velen schaf je een winddoek maar 1 keer in je leven aan en heb je geen ervaring hoe zo iets gemonteerd moet worden. Voor de aanschaf heb ik een aantal keren contact gehad per mail en telefonisch en werd daarbij elke keer zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik beveel dit bedrijf daarom aan iedereen aan

Klantvriendelijk
Deskundig

Klantvriendelijk, snel en adequaat.
Duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg. Zo nodig ook telefonisch.
Goede website
Goede prijs/prestatie

Neen

Bert van Horen

Goed : bestelling gedaan maar was deels incompleet. Na reclamatie adequate reactie en per post missend deel ontvangen !

duidelijk overzicht en heldere beschrijving van de producten

schaepdrijver j

Beste het is de 2 bestelling die ik bij de firma ZONZ plaats en zoals ik zou zeker geen 2 maal een bestelling plaatsen bij een internet firma als ik niet tevreden zou zijn. DEZE FIRMA IS EEN... Beste het is de 2 bestelling die ik bij de firma ZONZ plaats en zoals ik zou zeker geen 2 maal een bestelling plaatsen bij een internet firma als ik niet tevreden zou zijn. DEZE FIRMA IS EEN AANRADER degelijk materiaal en zeker een grote bedrijf waar anderen nog een voorbeeld aan nemen bedankt ZONZ en indien ik iets wens ben ik er zeker dat ik zal kijken bij jullie voor ik ergens elders bestel

KWALITEIT EN NOG EENS kwaliteit

ik zou het echt niet weten

Heel tevreden over onze schaduwdoeken

Peter

Heel netjes geholpen, ook voor de eerste keren.

De service en de begeleiding.

Lekker zo doorgaan!

Victor van Gool

Prima ervaring! Zorg over juistheid mbt bestelde items. Zonz neemt extra moeite om dit goed uit te zoeken. Super

Persoonlijk advies

Eelco

Zeer goede ervaring. ik had verkeerde afmetingen doorgegeven maar is keurig opgelost door hun oplettendheid

goed persoonlijk contact