ZONZ

Kwaliteit van de producten

Steven

Terras scherm bestelt.

mooi product voor een uitstekende prijs.

GLS levering was rommelig.

Kwaliteit , snelle levering

Montage handleiding ontbreekt e.
Gelukkig op hun website terug gevonden.
De berlijnen van het schaduwdoek zelf opmaat maken en de schroefjes van de montage bussen ontbraken. (Jammer)

Paul

Zonz heeft niet alleen een overzichtelijke website met heel veel informatie en voorbeelden maar ook een hele eerlijke service die duidelijke antwoorden geeft en meedenkt in oplossingen.

- ondanks maatwerk hele snelle levering, doen wat ze beloven.
- prijs kwaliteit is prima
- service uitstekend

- jullie zouden misschien wat aan de prijs van RVS kunnen doen, die ligt vrij hoog.

Tom Van der vlist

Het schaduws doek is super, en levering was sneller als verwacht!

Snelle levering en prima maatwerk. Enkel spijtig dat er geen handleiding bij geleverd wordt. De handleidingfilmpjes zijn moeilijk te vinden en gebruiken ook ander montagemateriaal. Dat was even...

Heel degelijke stof.

Montagehandleiding.

Reactie ZONZ:

Bedankt voor het invullen van de review. We sturen altijd bij de track&trace mail ook de directe linkjes mee naar de montagevideo's. We zullen bekijken of we het ook op de website makkelijker vindbaar kunnen maken!!

De vragen werden snel en correct beantwoord.

Opzich prima, alleen slechte advisering op website

Vlotte levering
Product goede kwaliteit

Maatadvies onvoldoende. Advies om cm van maat af te halen klopt niet. Op maat bestelde doen is veel te klein.

Tevreden, conform afspraak en heldere site vind ik

Helderheid over wat je nodig hebt en wat er in de levering zit, helder over maat nemen en waar je rekening mee moet houden

Rob Van Zwieten

Prima snelle service

Duidelijke uitleg

Verschillen in type doeken (licht of zwaar) zou iets duidelijke uitgelegd kunnen worden. Maar uiteindelijk ben ik er zelf ook uitgekomen hoor.