ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Bram

Zeer goed

Makkelijk te configureren en snel geleverd. Afwerking en kwaliteit zijn uitstekend

Een configurator tool zou handig zijn voor maatwerk

Henrie Meijer

Niet goed. Bij verkeerde bezorging geen goede service.
Daarnaast is het doek verkeerd omdat het wat mij betreft niet duidelijk op de site staat.

Is niet duidelijk wat lengte of breedte is bij maatdoeken op de website.

Reactie ZONZ:

Dag Henrie,
Bedankt voor je recensie, wat jammer dat je niet tevreden bent met de levering en met je doek.
Dag Henrie,
Wat betreft de levering: we betreuren het ontzettend dat GLS jouw pakket bij een pakketpunt dat zo ver van je huis ligt heeft geleverd, dat is heel vervelend. Helaas heeft GLS hier zelf toe besloten, we hadden hier geen zeggenschap in.
Wat betreft je doek; wat jammer dat je doek verkeerd is. Ik zie dat je hierover nog geen contact met ons hebt opgenomen. Zou je ons een e-mail willen sturen op info@zonz.nl? We denken graag met je mee voor een oplossing!
Bart van ZONZ Sunsails

Herman

Klant vriendelij, goede service

Levert kwaliteit producten

Patrick van Houtum Stoffering

Tweede keer een doek gekocht wederom zeer tevreden over alles.

Levering kwaliteit websitebezoek

J Rothuizen

Niet goed heb wat terug gestuurd maar hier nog niets over gehoord

Geen na bellen en mail nog geen antwoord

Ontvang graag bericht of het retour pakket is aan gekomen

Reactie ZONZ:

Beste mevrouw Rothuizen,
Beste mevrouw Rothuizen,
Dank voor uw review. Graag brengen we onder aandacht dat we uw retour op 29-09-2023 hebben verwerkt, mijn collega heeft u daar diezelfde dag per e-mail een bevestiging van gestuurd. Wellicht is deze in uw spam-map terechtgekomen of anderzijds aan uw aandacht ontsnapt?
Heeft u toch nog vragen? Mail gerust, we denken graag met u mee!
Bart van ZONZ Sunsails

kim

Top!

bereikbaar zijn

Yvonne

Mails met vragen worden direct beantwoord, samples direct beschikbaar en op vragen wordt naar wens en met tips gereageerd.

Veel keus

Gerard van Merode

Heel fijn schaduwdoek, mooie kwaliteit!!

Stevige randen en extra stevig op de hoeken!

Opbergzak of foedraal erbij leveren

Kim

Snelle levering, perfecte omschrijving. Goed verpakt

Volledige beschrijving

Doe zo verder!

Jodi Kremer

Mijn huis verruimd met een buitenkantoor. Heerlijk buiten kunnen werken zonder hinderlijke schittering in het beeldscherm dankzij het geweldige en gemakkelijk te monteren schaduwdoek.

Veel licht en toch schaduw. Gemakkelijk te installeren.

Het zou handig zijn geweest als aan de voorzijde ook vertikaal nog een zonwerende rand had gezeten, maar de laaghangende zon aan het einde van de dag is meestal het probleem niet.