ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

De Pauw Vera

Heel goede service

duidelijke , gedetailleerde info, heel positief dat de prijzen vermeld worden op de website

Martijn Poepjes

Vooraf duidelijk overleg gehad welke maten ik moest aangeven en vervolgens de verkeerde afmetingen doek geleverd gekregen waardoor mijn doek nu kleiner uitpakt. Ik gaf aan: externe max oppervlak is... Vooraf duidelijk overleg gehad welke maten ik moest aangeven en vervolgens de verkeerde afmetingen doek geleverd gekregen waardoor mijn doek nu kleiner uitpakt. Ik gaf aan: externe max oppervlak is lxb 2,8*2,64 daarop werd aangegeven dat de netto doekafmeting dan 2,4*2,24 moeten worden en ik ontvang vervolgens: 2,3*2,16...

kwaliteit van de producten an sich zijn goed, organisatie is onvoldoende op orde

organiseer iemand die telefonisch tijdens kantoor uren de telefoon aan kan nemen en kennis van de producten heeft

Dag Martijn,
Dag Martijn,
Dank voor je review, wat jammer dat je niet tevreden bent met je doek. Allereerst; als je niet tevreden bent met je geleverde doek, stuur ons dan even een e-mail op info@zonz.nl! We staan bekend om onze goeie goeie aftersales, we denken heel graag met je mee.
Wat betreft de maten van je doek; ik zie dat we de maten wel goed hebben doorgegeven aan onze fabrikant. Kan het zijn dat je je doek in niet-opgespannen toestand hebt opgemeten? De doekmaat geldt namelijk voor de opgespannen toestand, bij het opspannen rekt het doek nog een stuk uit. Als we het doek precies op ware grootte zouden leveren, zou 'ie na het opspannen te groot zijn, dat is ook niet handig :)
We horen graag van je, dan lossen we je probleem samen op!

Veldkamp

Netjes

Levertjjd

Bram

Zeer goed

Makkelijk te configureren en snel geleverd. Afwerking en kwaliteit zijn uitstekend

Een configurator tool zou handig zijn voor maatwerk

Henrie Meijer

Niet goed. Bij verkeerde bezorging geen goede service.
Daarnaast is het doek verkeerd omdat het wat mij betreft niet duidelijk op de site staat.

Is niet duidelijk wat lengte of breedte is bij maatdoeken op de website.

Dag Henrie,
Bedankt voor je recensie, wat jammer dat je niet tevreden bent met de levering en met je doek.
Dag Henrie,
Wat betreft de levering: we betreuren het ontzettend dat GLS jouw pakket bij een pakketpunt dat zo ver van je huis ligt heeft geleverd, dat is heel vervelend. Helaas heeft GLS hier zelf toe besloten, we hadden hier geen zeggenschap in.
Wat betreft je doek; wat jammer dat je doek verkeerd is. Ik zie dat je hierover nog geen contact met ons hebt opgenomen. Zou je ons een e-mail willen sturen op info@zonz.nl? We denken graag met je mee voor een oplossing!

Herman

Klant vriendelij, goede service

Levert kwaliteit producten

Patrick van Houtum Stoffering

Tweede keer een doek gekocht wederom zeer tevreden over alles.

Levering kwaliteit websitebezoek

J Rothuizen

Niet goed heb wat terug gestuurd maar hier nog niets over gehoord

Geen na bellen en mail nog geen antwoord

Ontvang graag bericht of het retour pakket is aan gekomen

Beste mevrouw Rothuizen,
Beste mevrouw Rothuizen,
Dank voor uw review. Graag brengen we onder aandacht dat we uw retour op 29-09-2023 hebben verwerkt, mijn collega heeft u daar diezelfde dag per e-mail een bevestiging van gestuurd. Wellicht is deze in uw spam-map terechtgekomen of anderzijds aan uw aandacht ontsnapt?
Heeft u toch nog vragen? Mail gerust, we denken graag met u mee!

kim

Top!

bereikbaar zijn

Yvonne

Mails met vragen worden direct beantwoord, samples direct beschikbaar en op vragen wordt naar wens en met tips gereageerd.

Veel keus