ZONZ

W.H.M. Bosz

Topbegeleiding

Mee denken

Rob Banning

Snelle reactie op vragen en snel geleverd. Prima service.

Snelle en goede advisering.

Bart van Eggelen

Correcte en snelle afhandeling van het omruilen van een schaduwdoek

Overzichtelijke presentatie van het assortiment

Op dit moment kan ik ze niet benoemen.

Mieke

Goede service, snelle reactie ondanks drukte

Goede, eerlijke informatie

Fam. Rupke

Top bedrijf

Snelheid, klantgericht, kwaliteit en goede communicatie

Geen verzoek tot enquête als t product nog niet is geleverd ;-)

P. Haers

Communicatie naar de klant is langzaam

Assortiment

Sneller reageren op emails

Reactie ZONZ:

Beste heer Haers, bedankt voor uw feedback. Vanwege de extreme drukte tijdens Corona, lukte het ons inderdaad niet binnen de gewenste 3 dgn uw uitgebreide vraag met tekeningen etc. te beantwoorden.... Beste heer Haers, bedankt voor uw feedback. Vanwege de extreme drukte tijdens Corona, lukte het ons inderdaad niet binnen de gewenste 3 dgn uw uitgebreide vraag met tekeningen etc. te beantwoorden. Ons advies is een gratis service; dit vraagt extra veel tijd van ons. Bij grote drukte ligt de prioriteit dan bij het afhandelen van orders.
Ook het feit dat een artikel uit voorraad kan zijn ligt helaas buiten onze macht. Gelukkig bevalt onze kwaliteit van het product u wel. Veel plezier in de ZONZ-schaduw!

Kees IJsselstein

Goed geholpen, goed advies.

gemakkelijk om zelf op de website al ongeveer te berekenen wat je nodig hebt en wat het kost.

Telefonische bereikbaarheid bij drukte (corona). Misschien een andere vorm van contact als dit structureel is (whatsapp oid)

Erwin

Mooi product snel geleverd

maatwerk

check voor verzending of hardware (keilbout) wel compleet is, carrosseriering ontbrak.

Jan Van Eijk

Prima service

Goede bestel uitleg

H. Grosveld

Prettig en adequaat

snelle en duidelijke reactie

bij onderdelen zoals afsluitdopjes, verbindingsstukjes, schroefjes wat royaler zijn. Raak je één onderdeel kwijt, wat bijvoorbeeld bij die hele kleine schroefjes makkelijk kan gebeuren, dan kom je... bij onderdelen zoals afsluitdopjes, verbindingsstukjes, schroefjes wat royaler zijn. Raak je één onderdeel kwijt, wat bijvoorbeeld bij die hele kleine schroefjes makkelijk kan gebeuren, dan kom je meteen tekort. In de verpakking miste ik zelf één verbindingsstuk (9 i.p.v.10). Gaarne nalevering!