ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Sophie

Goede begeleiding door offerte en openstaande zaken, alleen ze bezorgden ons foutief bevestigingsmateriaal waardoor we nu niet verder kunnen. Een geisoleerde buitengevel lijkt me nu niet zo een... Goede begeleiding door offerte en openstaande zaken, alleen ze bezorgden ons foutief bevestigingsmateriaal waardoor we nu niet verder kunnen. Een geisoleerde buitengevel lijkt me nu niet zo een bijzondere voorwaarde!

Offerte en materiaal

Bevestigingsmateriaal en advies. Voorzie terugstuurbon!

Reactie ZONZ:

Beste Sophie, Jammer te horen dat je niet tevreden bent. We hebben ons best gedaan je goed te adviseren en alles zo snel mogelijk te leveren. Je hebt ons pas achteraf, na ontvangst van de... Beste Sophie, Jammer te horen dat je niet tevreden bent. We hebben ons best gedaan je goed te adviseren en alles zo snel mogelijk te leveren. Je hebt ons pas achteraf, na ontvangst van de materialen, gemeld van welk materiaal de gevel is (een soort die in Nederland bijna niet voorkomt). Vervolgens hebben we je een aantal aanbevelingen gedaan hoe de bevestigingspunten wel gecreerd kunnen worden. Ook kun je de materialen die je niet kunt gebruiken naar ons retourneren zoals al eerder gemeld. Wanneer wij die terug ontvangen hebben zullen we het aankoopbedrag van deze materialen terugstorten.

Wij hebben een maatwerk harmonicadoek besteld. Deze was snel in huis.
Wij hebben een maatwerk harmonicadoek besteld. Deze was snel in huis.
Instructies op website ontbraken en zijn vervolgens toegezonden door klantenservice. Deze producten in de video kwamen echter niet overeen met de geleverde producten

Snelle levering, goede kwaliteit

4 keer proberen te bellen over de loop van een aantal dagen. Geen enkele keer opgepakt. Ook niet korte tijd teruggebeld waardoor ik het formulier op de website heb moeten invullen. Reactiesnelheid... 4 keer proberen te bellen over de loop van een aantal dagen. Geen enkele keer opgepakt. Ook niet korte tijd teruggebeld waardoor ik het formulier op de website heb moeten invullen. Reactiesnelheid kan stukken beter!

Reactie ZONZ:

Bedankt voor het invullen van de review. Op het moment is het inderdaad enorm druk waardoor we niet altijd de telefoon kunnen opnemen. Wanneer er een bericht wordt ingesproken bellen we zo snel... Bedankt voor het invullen van de review. Op het moment is het inderdaad enorm druk waardoor we niet altijd de telefoon kunnen opnemen. Wanneer er een bericht wordt ingesproken bellen we zo snel mogelijk terug. We hopen dat het inmiddels gelukt is het doek te monteren en dat je kunt genieten van de schaduw.

AK

Terugbetaling geruilde schermen laat lang op zich wachten.

Snelle levering vriendelijke telefonische bejegening.

Terugbetaling geretourneerde goederen laat lang op zich wachten. Ook geen bevestiging van ontvangst via mail.

Reactie ZONZ:

Bedankt voor de bestelling bij ZONZ en voor het invullen van de review. Het bevestigen van de retour heeft inderdaad helaas te lang op zich laten wachten i.v.m. vakantie en drukte. Onze excuses... Bedankt voor de bestelling bij ZONZ en voor het invullen van de review. Het bevestigen van de retour heeft inderdaad helaas te lang op zich laten wachten i.v.m. vakantie en drukte. Onze excuses daarvoor. Inmiddels is de retour bevestigd en het bedrag teruggestort.

Goede service, snelle reacties, niet de allergoedkoopste maar wel goede kwaliteit.

Goede ervaring met de bestelling alleen de opberghoes van het zonnedak zitten 2grote scheuren in dus als opberghoes heeft hij weinig nut meer. Hoe deze is ontstaan weet ik niet of voor de... Goede ervaring met de bestelling alleen de opberghoes van het zonnedak zitten 2grote scheuren in dus als opberghoes heeft hij weinig nut meer. Hoe deze is ontstaan weet ik niet of voor de verzending of tijdens het transport?

Misschien toch beter verpakken van het pakket?

Prima service, duidelijk stappenplan op de website voor producten op maat

Eric

Besteld en ruim voor de leverdatum afgeleverd. Prima kwaliteit!!

Geleverde samples zijn erg prettig

Nvt

snelheid

nope

Wij hebben een hele goede ervaring, aardig en behulpzaam aan de telefoon.
De bestelling is keurig en snel geleverd.